bror min fyller år ..

igår innan jag drog hem så kom jag på att brosan fyller år XD yepp no present :p orkade inte dra runt i snövädret och leta present :p dessutom går ju min dygnskort ut, så ahh.

men det blev iaf en trevlig middag. vet inte riktig vad det heter :p vi stekte mat på en sådan stekplatta och åt direkt ur den XD rätt kul hahahah :p stekte allt möjligt, massa kokött, kyklingfile, räkor, grönsaker, bröd jajajj vi stekte till och med ägg XD jag tänkte steka banan men jaa blev aldrig av hahahah :p vi stekte nudlar med XD hahha jag sprang runt och letade efter saker och steka ahhah XD


hahah ser kanske inte så gott ut med det va underbart :p typ lite som hotpot fast på en stekplatta XD


vad ful min bror är hahahh XD

oså blev det en liten snabb tårta XD


fen :p jag va helt enkelt skit trött och död igår, så kommer brosan snackar massa skit under sovtiden med XD vi delar våningssäng. Han snackade om massa tjejer what da fuck :p han med sin desperat efter tjej:p bara för han nyligen fyllde år och tyckte att jag var gammal XD jag var verkligen svin trött och för en gång skull så kunde han störa mig sova XD ville bara ner o ge honom en skallning XD då anar ni hur trött jag är hahah :p jag brukar inte bli irriterad när jag ska sova :p
men det va endå rätt kul :p jag sa alltid tvärt emot :p hans storylines XD lade till så att hans äventyr blev gayig hahahhh XD

Kommentarer
Postat av: Stephy Tang

Men Peter ... din bror är ju riktig het ! ;)

2009-02-23 @ 16:06:07
Postat av: becky

haha, din bror e leng jai juh xD

2009-02-23 @ 17:11:00
Postat av: vicky

hihi jag ringde faktiskt och sa GRATTIS :)

2009-02-24 @ 16:23:40
Postat av: Phuong

den där grillen o maten påminner mig om dom dära från koreanska drama serierna xD aaaawww är han i tjej åldern nu ^_^ din bror är gullig ju :P

2009-02-24 @ 17:48:46
Postat av: David

Peter du fick ju en pangbild på det där halvråa köttet, så att det såg riktigt slemmigt och fräscht ut xD.



Maten såg dock väldigt god ut, har inget emot att testa :) Benton smakade skitgott btw :)

2009-02-24 @ 22:43:49
Postat av: peetah

hahahah bra att du erkände att du va stephy :P hur fan kunde du säga att du är het själv XD



B: hahah jaja han är lengdjaj just like me XD



P2: jasså inte visste jag att dem använder sånt XD men det va gott iaf XD



david: hahah hur fan kan det se fräsch och slemmigt samtidig :p jag tyckte att den såg äcklig ut XD

2009-02-25 @ 10:40:20
Postat av: David

Det var ju just det jag menade, men man vill ju inte vara oartig :)



Men jag kan tänka mig att maten smakade gott när allting var färdigt :) Men stekt banan vet i....

2009-02-25 @ 10:49:29
Postat av: Phuong

Haha är det din bror som är stephy tang? xD

2009-02-25 @ 16:45:32
Postat av: peetah

hahha steka banan XD man kan ju fritera banana så why not XD



mm tydligen iaf på denna inlägg så blev hans namn stephytang XD

2009-02-27 @ 14:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0