Chiseen..

yepp denna film har jag försökt att tanka ner under ett halvårs tid XD efter som endast hittar den på en källa, dock så avbryts det efter var 5 minut. men idag fick jag äntligen hem den. Det ska föreställa JackAss in chinese version. Dock blev jag inte så tillfredställd som jag trodde. Det var en helt kass... med rent svenska värdelös att jag har slösat tid på att tanka och bläddra igenom den. Det va med andra ord inte äns kul, endast fånigt. Påminner så mycket om den amerikanska stilen. Blir kasta direkt. Djupt besviken ...



ojuste ja :D:D

nu har jag fått reda på att denna pan pizzan heter Grandiosa power pan XD den är helt underbar :D godaste panpizzan enlight mig ^^ köp :D fulkorn :D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0