create or destroy

att skapa något är underbart, att förstöra något är pain in da ass. Visst är det underbart att skapa saker och ting ? kärlek, vänskap, känslor, tankar, objekter och allt annat. Medan du känner hur tillfredställd du är med saken och vet att du måste försöra saken med dina egna händer kan vara mycket frusterad och som dessutom kan göra dig förlamad. Dock är verkligheten så, ska man undvika? förtränga eller vara stark nog och acceptera och låta det vandra vidare ? vissa människor är inte stark nog för att möta problemet, då vi föredrar att undvika situtationen och fly, löser det verkligen situationen ? du kanske kommer undan ett tag, dock så kommer samma situation åter och åter. Människan gör sitt inre försvar ett sätt att förvara oss från både de psykiska och fysiska attacker, rädslan som gör dig knäsvag, rädlsan som gör ditt självfötreoende sjunka till botten.

hahahh vad villa XD min svenska schuuuger XD vad ville jag få ut ? fråga inte mig inte äns jag vet XD

Kommentarer
Postat av: becky

hahaha, d lät juh nästan pro....snackar du om dej själv lr xD

2009-02-23 @ 16:55:15
Postat av: peetah

pro my ass XD nej jag snackar inte om mej bara rent allmänt och försöker se coolt ut XD

2009-02-25 @ 10:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0