dagens skämt XD

det hände en liten rolig grej idag

-vafan har du varit ! du sa att du skulle komma för 10 minuter sen, och vad har du där i påsen ?
-skolböcker loh
-kom du direkt från skolan eller ?
-ah
-köpte du något du har ju fan en jc påse XD
-ah jag köpte HANDKRÄM
(tog upp den och visade mig)
-what da fuck XD det är ju fan glidmedel XD
-whaaa vad snackar du om, det är fan handkräm :p
-vart köpte du den ?
-apoteket
-ja GLIDMEDEL XD
-oj jag tog fel, såg typ samma som den jag använder

hahah garvade sönder mig XD




idag gick jag in i HM :D:D:D och tog en sådan 20 procent rabatt på valfrivara :D:D nu ha rjag 3 sådana kuponger XD dock så går den ut idag med :P så jag hann aldrig använde den, hittade inget jag gillar .....=(

va i mc donalds en sväng eftersom jag missade tåget, damn det stog 3 pers framför mig, och jag stog där som en dåre i 20 min, snabbresturang my ass :p blev fan sur :p så fort jag jag satte mig ner hade jag ca 5 min på mig att äta :p sen var jag tvungen att dra ut o ta bussen till station -.-!!!
jag blev sur

Beckyyyy skjut skjut maskinerna fungerar igen XD jag var där nere med thanh idag och vi sög totalt XD spelade lite tennis på tennismaskinen dock vare det inte lika rolig XD men den höll på längden XD

det va länge sen jag kände denna normala känslan =) man kan säga att det va en unnderbar dag ^^ dock så glömde jag att göra det jag skulle i stan XD

Kommentarer
Postat av: becky

YAAYYYYY!!!...jag vill skjuta xD xD xD...

2009-02-14 @ 00:42:42
Postat av: peetah

hahahha men pistolsaken känns sååååå seg XD

2009-02-16 @ 10:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0