för en gång skull :p

mjoo under middan när jag åt i ikea såg jag en tjej som var svensk och hon var söt :p alltså ja söt :P jag brukar aldrig blicka på svenskar XD men jaa där ser ni ^^ hon hade en pojkvänn med hahahh XD

mjoo jag möte en kines med äkta kinesklädsel alltså typ traditionellt kinesiskt dräckt med sådan asiatsitk frisyr som man brukar se på kinesiska filmer, såndan filmer som människor brukar kunna flyga och göra massa kungfu hadoken XD hon delade ut reklam blad och snackade om ett show, verkar rätt intressant dock så kostar en sådan biljett damn 4-500 kr =/ tydligen ska det också finnas en show med japansker och japansk historia. Kvinnan som min syrra snackade om sa att hon och hennes man grät när hon såg showen XD det e typ en sådan dans och musik show alltså ingen vocal elelr snack XD bror min vill dit :P men palla paya 500 spänn för det XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0