forts

efter biljarden i lördags så kom becky tillbaka (hon gick ut efter ett tag) alla blev så oroliga (heter det så ?)  nu var hon iallafall på bättre humör XD iaf vad jag kände :P något som hade hänt ?XD

jag tog senare farväl och gick vidare med vincent och banandavid, äkta tjockisar XD äter mcdonalds sen subway :p ayiaaa dagens ungdomar bara MAT XD
Det var ett tag sedan man tog en promenad med bägge dem tsm :P men det va trevligt, gick vidare till vincent och softade. David är så fåfäng så han tog en amerikans-köpt kräm och smörjade in sina händer XD vincents tjej hade rekommenderat XD men det såg så förjebbligt ut och kletig XD läste senare på tuben att det va för spruckna hud och läppar XD ni vet en sån känsla ''tigerbalsam'' XD fullt i händer hahahh XD oh ja han sög i left 4 dead med haha XD vi drog hem senare och jag fick skjus hem av david ahahah han har blivit skillad i bilen XD väl när jag kom hem så var jag sten död, 2 timmar sömn med massa träningsverk, sov direkt :P i 1.4 timmar och var klar vaken resten av kvällen XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0