G-Market

yepp eftersom jag e så go så kunde jag inte somna om:P så jag satt och tittade klart my wife is a ganster 2, eftersom ettan va så himla bra med canto dub :P så påbörjade jag filmen igår. nu när jag har sett klart den tycker jag dock att det inte va så bra XD vart fan tog alla chop chop fighting scenerna vägen XD tråkig film XD ettan är bra tvåan sög XD och btw bara för att säga till pongi att jag faktiskt såg koreansk film : DET VAR EN KOREANSK FILM XD

och efter ett tag så ringde det på dörren, ingen öppnade så jag fick resa min big ass till dörren med ett fråga tecken. Ahha? en kvinna i uniform , shiet tänkte jag polisen ?XD var ju nyvaken typ hahah trött va man med :p det va visst en postkvinna XD lämnade över ettt express post ahha ? tänkte jag skrev på allt och sa tack. Så märkte jag att paketet var på koreanska XD ahha ?:P wtf, yepp G-market paketet var här :D:D:D det gick skit snabbt jue :P beställde allt den 30 januari, fick allt tog 6 dagar sammanlagt ^^ extreem fast XD ah ifs express men endå ^^

slet upp denna kartong, koreaner gillar nog att ha mycket tejp ?


yepp kartong efter kartong XD
tillsist fick jag upp allt :p

jaha :p första klockanXD kimio, det var tyngre än jag hade förväntat mig XD och mkt metalsikt ahhah trodde det skulle vara plast XD djupt besviken ahhahh :p men den va väll rätt fint :P nu är jag bara rädd att den kommer tappa färg när man skrapar mot något ...

see man fick koreansk godis med hahahha fast dem slängde jag XD så otacksam är jag hahahh XD nemen godis från flyg m.m vet aldrig vad för bakterier dem kan ha XD

fen jag trodde inte mina ögon, båda va genomskillninga ? wtf jag beställde En genomskillnig och en VIT ? blev lite sur och gick in på gmarket för att kontrollera min oder, tydligen beställde jag båda genomskillnig -.-!! kan ju inte klaga nu XD
någon som vill köpa en ? endast rare item här i sverige :p bli en du med :P då är vi två, köp en klocka och få en klubba på köpet XD oh yes made in china hahahh XD

och tillsist beställde jag en klädelsplagg med XD bara för att testa om det skulle passa XD

okey den passade ganska bra XD dock passar den inte mig XD hahaahah ser så gay ut XDkanske pga att jag e smal XD
någon som vill köpa ?XD be the one with a new korea fashion, den är varm och perfekt för vinterväder XD stora knappar, ajuste passar både killar och tjejer, unisex, PONGI det är koreansk :P den doftar sunming !!!! wanna buy ?XD

damn allt som jag har köpt ser så gay på mig XD ayiaa allt går ju att använda XD eller ge bort eller sälja XD högst bud gäller hahah XD

Kommentarer
Postat av: Phuong

Asså shit petäär....jag är beroende av online shopping o nu blev jag jättesugen xD Jag ska också köpa en bangle klocka xD O så vill jag ha en jelly watch också xD Ditt fel! >_<

2009-02-05 @ 11:22:32
Postat av: becky

jaa peter..ditt fel...



och föresnte, sluta skolka...

2009-02-05 @ 14:48:27
Postat av: Phuong

Becky tycker inte om när jag köper klockor >_<

2009-02-05 @ 15:54:36
Postat av: Alan

Ofta dt finns en 2a på den:O, måste leta upp den fen.



Jag köper 1kr !! haha

2009-02-05 @ 16:34:44
URL: http://aliceintheunderworld.blogspot.com
Postat av: peetah

pongi : vad angår jellywatch me ?XD hahah skyll inte på mej :P bara för att du e rik XD om jag ska vara ärlig så är jag också beroende nu :p och jelly watch är det fyrkantiga saken ?:P



becky: jaja alla skyll på mig XD mitt fel att pongi köper klockor :P som om hon inte annars har 50-11 styckna hemma redan :p





alan: mjoo det finns en 2a XD dock inte bra. Inte så många fightingscener äns

2009-02-06 @ 09:20:05
Postat av: Phuong

Jag är inte alls rik :O Jag är urfattig >_< Did you get it? Ur-fattig xD Hahahaha....gosh...låg humor ;D Jaa jelly watch den fyrkantiga saken :P Jag har inte alls så många klockor hemma :O Jag har bara 4 st =/



Ni 2 är sååå sååå efter....det finns tom My wife is a ganster 3, med Shu Qi i spetsen.

2009-02-06 @ 12:05:24
Postat av: peetah

haha i got ur humor XD haha becky fick det att låta mkt :P 4 är inte mkt :p jag har till o med 5 nu XD



whuuuut fanns det 3??????? + en kines i en koreansk film :D måste se :P

2009-02-06 @ 12:08:12
Postat av: Alan

haha jag e verkligen efter med My wife is a ganster xD, jag som trodde att dt bara var ettan :P, men nu när du säger att dt inte e så många fighting scener så kanske jag ska hålla mig till singapore filmer ist haha.

2009-02-06 @ 15:59:04
Postat av: Phuong

Petäär Zhang Ziyi var ju med en liten liten stund i MWG 2 läste jag ju :P

2009-02-06 @ 16:33:18
Postat av: peetah

whut är singapore filmer bra eller ?:P har typ bara sett iam not stupid ettan och tvåan dem va faktiskt bra XD



pongi: hmm såg aldrig någon kines ?XD

2009-02-09 @ 13:40:03
Postat av: becky

har jag sett dem där i verkligheten??..föresten, va hände me dem...? aldrig sett dej använda de, :-S

2009-04-20 @ 02:14:01
URL: http://mdjileh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0