helgen..

yepp i fredags bestämde vi oss för att leka hos vincent eftersom han skulle flytta snart, så alla vi ''barndoms kompisar'  sov över hos vincent, eller alla och alla :P jag och min bror med banandavid och thanh XD det var quite a long time ago jag sov över hos dem men det var hur trevlig som helst XD

jag och vincent skulle först till stan och titta på lite saker, dock så skulle jag först hem och fixa some thing. Så väl när jag kom ner till stan med familjen så hade jag endast 10 min på mig i stan tills det stängdes XD så lika gärna dissa vincent som var redan i stan och väntade, och få skjuss hem till honom via min familj XD jaja min bror och hans satt genast framför datorn XD medans jag och vincet tog en promenad till priso ? eller hru det stavas XD vincent fick cp damn, och bad mig typ ta foto på honom hela tin, när han köpte saker, när han posade, när han aaa i stort sett allt XD han sa till och med att jag skulle ta en bild på hans bak -.-!! ja vi köpte lite saker 3 chips påsar 3 stoora flaskor 1.5 l läsk och CHOKLADRULLTÅRTA XD.

När vi väl kom hem hade thanh kommit och va redan uppe med hans laptop ?XD hahhah data-nördar allihoppa XD vi umgicks lite och tillsist kom banandavid. Tankade ner en skräckfilm the grudge 3

och vi alla satt och tittade på den XD til och med cindy vågade se den XD medans thanh konstatnerade att han inte ville, men joinade oss efter 20 min XD  Ja ni vad kan man säga om filmen XD den var hur kass som helst hahahh, inget läskig alls, jag som är så lättskrämd XD men kul var det iaf. Det enda som gjorde att filmen blev läskig var vincent som satt ovan för mig (han satt på fåtöljen och jag på golvet) och skrämde sig själv XD hhaha hans såg coolt ut han med med sina dubbelbrillor XD ahhaha glasögon på glasögon XD extreem cool ahhah :p

Grabbarna spelade mycket left 4 dead XD ganska beroendeframkallad spel XD ångra lite att jag inte tog med min laptop XD sedan vid 2-3 tiden blev det sova när vincent föräldrar kom hem.

nästa morgon blev jag väckt av thanh, som startade sin laptop ?XD sen nästa sak som jag såg var davids röv XD sen dess kunde jag itne somna om :p david skulle hem tidigt på morgonen och jag satt och spelad left 4 dead med thanh:p efter när alla vaknade så låg jag och sov en stund tills 14 00.  Skulle ner til stan en sväng men väl när vi kom dit ner så stängdes allt efter 30 min XD så illa trodde det skulle stängas vid 18 00 dock blev det 14 00 -.-!! bestämde oss hastigt för att dra til tornby som skulle stängas 18 00, vad jag trodde. Dock när vi kom fram ca 16 45 så fick vi veta att det cloosade 17 00 -.-!!!  så drog hem till vincent igen.

me färgade håret igen XD haha lila igen , alltså rättare sagt svart igen XD suns inte ett piss XD borde lära mig att spara pengar XD färgade blont åt thanh hahahh vi två gayade oss i en toalett i ca 2-3 timmar XD eftersom jag va så seg på att färga XD hans hår blev typ oragnge/brun not bad XD inte min stil men endå :p senare mot kvällen kom david tillbaka XD han saknade oss såå mkt så han ändrade sin mind och kom tillbaka XD och lirade poker med oss ^^ som vanligt loosade vincent först och sedan makke och jag körde all in och loosade XD

jag ville spela in en egen film, the grudge 4 XD använda cindys smink, omvanlda vincent till ungen, cindy till the grduge tjejen, thanh som mördar pappan XD och Hans som katten som blev dränkt XD och makke till ett död lik XD självklart jag som regisör :D men ingen va med mig hahah XD mobbad :p

blev lite massage timme med :D:D det va gött haha XD

vi bestämde oss för att sova över en dag till :p så hmm, 6 pers i ett litet rum med 4 datorer XD det blev ganska illa XD
jag visste att det skulle hända förr eller senare :p det gamla traditionella saken, då alla åt massa skräp och fick massa luft i magen, alltid någon som ska börja och vara dålig på att hålla sig, tillsist vet inte vem släppte någon loss, och man kvävdes i rummet senare när man sov :p  och cp brosan lekte grudge med mig hela kvällen XD

vägrade att sova bredvid Hans XD man har sin experiance XD på morgonon när jag vaknade låg han på en konstigt samlags ställning mot mig XD

jaja vi hade det allmänt trevligt ^^ vi fick väll några kram/mystillfälle hahah XD

och wow ny är snart min film NOBODY IS PERFECT med STEPHY TANG OCH KARY klar filmdags ^^ ska nog sova tidig idag är sjukttrött efter allt gayandet XD

Kommentarer
Postat av: becky

haha, d låter som om ni hade d mysigt^^...me want toooo :-p...får ha pyjamasparty hemma hos mej nångång xD



btw, jag vill oxå se den där filmen :-o..va den bra lr? =P

2009-02-08 @ 22:44:23
Postat av: David

Att du ens orkade se filmen Grudge 3 :D

Tankade själv ned den, såg 10 sec och slängde den sedan xD



Det verkar som när du hade skräckfilms natt, så hade jag själv maraton från 17:00pm lördag till 4:00 am söndag, med bara koreansk och japansk skräck!

Cya later dude!

2009-02-09 @ 09:44:42
Postat av: peetah

b: nja vi gayade oss mer hahah XD hah vi kanske borde ha ropat hit dig XD dock så var rummet skit litet XD filmen var helt kass = värdelös XD jag blev inte äns rädd :p då kan den verkligen suga XD



david: ja men vad ska jag göra XD det va ju det enda vi tankade ner XD

2009-02-09 @ 13:48:44
Postat av: David

Tja Peetah, du satt ju i en liten knivig situation.. :D (Oss emellan, det är ju den amerikanska versinen, kär vän... what did you expected dude? xD)



Hey loggade in på YesStyle, dom har ju sjukt bra design på herrkläderna! Funderar starkt på att beställa något därifrån :)



Ha en bra dag polarn!

2009-02-09 @ 14:36:56
Postat av: peetah

just fan XD glömmde bort att det finns japansk version XD hahah ayiia aldrig mer den filmen :P the grudge tjejen såg fan ut som en plastdocka XD mjoo yesstyle har riktig fina kläder dock ganska dyra enligt mig XD

2009-02-09 @ 19:29:50
Postat av: Anonym

Jag skulle nog inte vågar se den filmen ^^) , alla säger han den killen liknar min lillebror så jag vill inte se den :S , aja verkade vara en rolig helg :) /vicky

2009-02-10 @ 17:04:19
Postat av: Anonym

hahahh eller hur be din brosa spara hockyfrilla igen XD

2009-02-12 @ 18:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0