ingen dator ..

har fortf ingen ny laptop än, har inte bestämt mig om jag verkligen vill ha min dv3550 :p den ligger fortf på ordern som har reserverats åt mig :p har fortf min rabatt medans rabatten gick ut för dryt 2 veckor sen :p måste bestäma mig iag då min order går ut imorn :p

så medan bror min är i skolan så får jag passa på att uttytja hans dator :p

på senasre tiden har väl inte hänt så mkt :p har varit mycket flitigare XD eller ja tränat 2 ggr hahah :P känner mig att one pack syns snart igen :P jag vet mkt skillad :p

skulle egentligen besöka vicky med jenny förra veckans tisdag eller något, dock så blev hon sjuk :P jaja tönt det är skit svårt att nå dig :P hon svarar aldrig på telefonen, svarar inte på sms, ser aldrig henne i msn :P så vad ska man göra :P

ajuste jag blev lycklig hahahh :p typ när allahjärtansdag svep förbi och allt va som normal igen så fick jag post hahahh ^^
nanannanananannanannananannanananannana ^^


ett kort från min kära barndoms kompis Kimmie från finland =) jag blev riktig surprised XD hahah känns riktig pinsamt att inte ha skickat ett till dig :p dock så lönar det inte sig att skicka ett i efterskott :p tycker det känns bara konstig :p men du vet att du finns i mitt hjärta XD jag är bara så O-Omtänsam :P hon är en av dem som jag känner, eller hon ÄR den personen som jag känner som skriver såå fint  skrivstil, jag tror att knappt någon använder skrivstil numera ? jag skriver skitfult skrivstil :P jag berundrar hennes stil sååå mkt ^^ envy u ^^ Tack ska du ha för kortet det värmdes baby =) jag får nog kompensera någon gång när jag kommer på något XD som brukar aldrig bli av :P

och efter den dagen så kom ett till XD
 

ett kort av min underbara STEPHY ^^ den gjorde min dag på topp :P stephy gör mig alltid glad ^^ vad vore en dag utan stephy XD Den va så fin med XD handsytt ''fäste'' :P och en sådan sugrörs hjärta ^^ med fint lila band XD oså stepys egen poträtt XD jag tror jag var rätt deprimerad den dagen, men så kom ett solljus ^^ Dock känns ju lite konstig att stephy skickar med svensk frimärke XD eller hon kanske är på besök !!! måste ta redan på XD eftersom jag är så blyg så tackar jag P2 för den fina kortet här =) jag måste med bli så kreativ som P2 :P TACK P2 (jag undrar varför du får 2 an :P) <3

Kommentarer
Postat av: Phuong

Hihi ^^ Jaa det undrar jag med, jag är ju en dag äldre än dig, varför får egentligen du 1:an? xD

2009-02-23 @ 12:29:54
Postat av: Majkie - hockeyfru och hemmafru

Värva 7st och få ett presentkort på 500, värva 20 och få ett xbox eller nintendo wii! Och skaffa 10 poäng! Bli medlem här http://www.gratisgen.se/ref/102523 så är du jättegullig! :)

2009-02-23 @ 12:49:47
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Fototrixaren

Hoppas du får en fortsatt trevlig måndag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-23 @ 12:55:11
URL: http://fototrix.blogg.se/
Postat av: peetah

hhahaha ah det undrar jag med XD jag bara - brukar hon kalla mig för ettan ?:P hmm konstig XD

2009-02-25 @ 10:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0