jaaaaag är såååå lat XD

orkar inte blogga -.-!!

i fredags tog jag verkligen min mod och tränade XD wieeeee :D:D:D sittups, armhävningar, spring 2.5 km från 21-24 :P nja vilade ganska mkt emellan med :P lite enformigt men endå:P ochså naturligtvis kunde jag inte sova :p sov inte föränn 8 på morgonen och blev väckt 10 00 -.-!! så hela 2 timmar sov man:P skulle egenntligen nyårs hälsa med familjen hos diversa personer men blev flyttad till nästa dag. Eftersom becky saknade mig såååååååå mkt så tänkte jag att jag kan åka ner och träffa henne en stund i linköping. Var i tornby först och köpte en inpulsköp, en jacka (sommar-jacka), lämnade tillbaka min laptopväska och bytte till en annan, dock så var den också för liten -.-!!!. Fick springa till bussen eftersom becky klagade XD missade nästan bussen haahh:P blev helt utmattad :P  skulle egentligen ta bussen tilll stan men orkade inte ta fel buss :P är itne så haj på att åka buss XD

Träffade på becky, yen och en okändperson XD jag fick en kram av yen :D:D:D en stöt av becky XD och en handshake, eftersom jag är så dålig på att känna igen folk så visste inte jag vem kvinnan var hahahXD tydligen var det PONGI :D:D:D hmm i mina tankar hade jag för mig att hon skulle vara 1,8-1.9 m XD eftersom becky sa att hon var lång XD dock var hon lika lång som mig ?:P eller så ha rjag växt XD

becky dum, hon ringde mig, hon sa jag skulle komma, efter hälsningen så stack hon spårlösförsvunnen XD och dissade mina samtal och sms :P och var typ sur hela dagen, på mej ?XD

fick träffa på lisa med, eftersom jag blev överlämnad av becky så gick jag en prommenad med dem. haha jag tror jag har kommunications probelm XD är väl blyg inför nya människor XD men det va väl trevlig att gå en promenad med 3 söta tjejer.

jag märkte en sak:p kvinnor tänker med på killar, precis som vi killar XD och dem gillar killar som är långa, välbyggda, med spikadhår XD en sak till :P MAT OCH KILLAR, två saker som vandrar runt i deras hjärna :P see man lär sig alltid något nytt varje dag XD

ajuste ja fick syn på banandavid med :D hahah men en tjej :D date :D hahahh XD jag störde dem genom att snacka telefon med honom XD allt för att jävlas :D naww vad söt han är hahah :P jag som trodde att han skulle äta burgare med mig (han hade ringt innan) så ser man han med en kvinna XD  jaja jag får väl bli efterrätt XD

spelade senare biljard med, samma kvinnor + becky (som kom tillbaka och gick lika snabbt), samt david, anders, rocky, louise, var det så alla hette ?XD fiskminne i know :p i vanliga fall brukar jag känna lite konstiga känslor bland nya människor, men denna gång kändes det ganska bekvämt :P viserligen jag var väl blyg hahahh XD men thats me som personXD kan tyvärr inte ändra, eller så skämde jag ut mig bara XD menmen det va iaf trevligt =)
jag diggade pongis stab-herself-technique, såg så roliig ut XD

Kommentarer
Postat av: Phuong

Asså shiiiiiiiiit :O :O :O Har du gett det ett namn också? :O xD Haha jag är mobbad jag vet xD "Stab" tekniken xD Så dålig du är petäär, känner inte igen mig :P

2009-02-03 @ 15:08:48
Postat av: a l v v s . b l o g g . s e

Hejsan!

Brukar du läsa min blogg eller har du lagt till mig på bloggkoll?

Om du gör det så hör av dej isåfall så lägger jag till dej också ( :

Har du haft en bra dag?

2009-02-03 @ 15:19:46
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: peetahh

allv: nej har ej lagt till dig, så du behöver inte lägga til mig XD



pongi :D hhaha jag vet jag e dålig :p men jag uppfann namnet :D stab-teknik :D:D nej stab-herself-teknik XD

2009-02-04 @ 11:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0