jag är..

jag är sååååå typiskt onödig hahahh XD gör så onödiga saker XD gör så dåliga saker XD jag gör inget XD ska jag vara glad att jag gör massa saker ? ska jag vara lessen ?XD hhahha onödigt jaa till o med denna inlägg är helt onödigt XD egentligen kan jag spara massa pengar XD om jag bara kan tänka klar hahahh XD ahoppp :p onödigt :P nu måste jag bara sälja min vosro 1310 XD ja så onödig är jag XD onödig XD vem blir glad av det ?:P inte jag ahhaha XD eller mjoo vissa fall kan jag känna iam alive hahah XD men fortf onödigt XD yepp ingen fattar vad denna inlägg går ut på ?:P det e klart ni inte ska fatta eftersom denna värdelösa onödiga inlägg är onödigt XD

Kommentarer
Postat av: cindy

värst vad många " XD " du skrev i ditt inlägg, haha

2009-02-13 @ 20:08:08
URL: http://tchoucindy.blogg.se/
Postat av: peetah

hahhah jag vet någon har smittat mig XD

2009-02-16 @ 10:24:22
Postat av: becky

när jag bara kollar inlägget...så ser jag bara "XD" lol...

2009-04-20 @ 02:18:31
URL: http://mdjileh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0