jag och hästar XD

hhhahah jaa ni jag vaknad typ vid 2 tiden XD kunde inte somna om XD sedan dess tänkte jag lite på allt möjligt och helt sjukt tänkte jag på hästar hahaahh XD om jag tänker efter hästar är faktiskt en ful kreatur XD en med fyra ben smal och springer som en dåre XD tänkt er en sådan kreatur med svans och punkar frilla med hårda lucky bringa på foten, med en sadel på och ett rep, som vi brukar rida på, kallas för en häst XD ajuste minst sagt att dem skriker fult med hahahah XD om jag tänker efter denna kreatur känns så obekant XD minns att den äter morot och socker ?XD

hahha minns när jag var i kina XD skulle rida på en häst :p men att en grabb sa att hästen sprang snabbare och snabbare sen han red och han fick skit ont mellan bena senare så vågade jag inte rida häst XD men tänker er vad coolt XD ohh btw tänk er en häst ser nästan ut som en dinosaurie XD rida på en sån XD i snabb fart vad coolt och sdan göra massa tricks :D eller bli avsparkad XD

mjoo en sak till hästar kan see sjukt fula ut XD




ser inte hästen ut som en t-rex från jurassic park ?:P fan blev sjuk sugen på jurassic par 4 XD

ojaa kom på den enda kontakt jag har haft med hästar är denna om det räknas XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta de e bara för du tar de fula bilderna , det finns ju as sööta hästar ;D PLUS du va fett feg våga inte ens rida t.o.m. jag red och jag är rädd för hästar (A) /vicky

2009-02-10 @ 16:57:15
Postat av: becky

haha, såg ut som om du googlar på sneel hest :-p

2009-02-10 @ 20:31:28
Postat av: peetah

vaddå fula bilder XD ja men duvet jag e inte så friendly med hästar XD drför :p



hahah vaddå sneeel hset :p ser dem så snälla ut elel XD

2009-02-12 @ 18:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0