kall helg

i lördags var jag hemma med huvudverk och tänkte typ softa hemma med filmer. Dock så ringde yen mig och vile att jag skulle ner till linköping :P eftersom jenny var på besök och ville se mitt fajs :p så ja jag va helt osäker, ville typ inte dra ut i kylan (är en hemma människa) :P men jaa vad ska man göra yen övertalade mig :P så jag stack till linköping. Väl när jag va på tåget så kom jag på att mitt tågkort hade gått ut, så fick punga ut 110 kr för dygnskort XD me pank :P det var faktiskt riktig kallt dock ingen snöfallandet.

träffade Yen i en väskaffär och jag ''hjälpe'' henne att göra rätt decision inför valet av färg på en väska XD jag valde svart, hon tog röd XD

träffade sen becky och jenny i ett caffe och vi fikade. Det såg rätt kul ut för de 3tjejerna körde chinese style XD typ alla köpte smulpaj/cheesecake och de smakde av varandra XD typ som olika rätter på bordet så tar man för sig XD

tog sedan bussen in till ryd, och becky underhöll mig med sin tjocka plånbok XD jag är så grym på att gissa vart hon var i sina photos XD hade alltid rätt XD

sedan drog jenny till becky och jag hakade på yen hem til henne. Vet ni vad jag såg XD yen i förkläder hahahh så söt XD jag hjälpte henne med att laga maten ^^ minns inte vad det hette typ ''glunchgryta'' XD ohh ja jag skärde mig INTE XD

sedan kom ´becky och jenny över. yen fick besök av hennes kompis ''chirin'' ? hon va också trevlig. Okey visserligen satt jag endast tyst och skrattade medans dem snackade men endå hon verkade vara trevlig ^^ fick en kram av henne när hon drog hahahah XD

nu har jag märkt en sak XD jag har sett den serien förr ''honey'', och nu har jag märkt en annan sak :p det finns ingfen flow i min text XD såå dålig :P

när chirin gick så gick vi hem till f4 david ? och såg på film, minns inte vad den filmen hette, ingen höjdare iaf hahahh :p visst den var intressant men finns bättr. Ingen undertext heller XD så jag fattade nada typ :p och min huvudverk började sprida sig. Spelade ett spel vars namn var (minns inte vad det hette :P) gissa svåra ord typ :p det va rätt kul tyckte jag iaf :P även om jag satt där med huvudverk och såg död ut :P kunde knappt tänka ahhah :p

eftersom det blev sent så bestämde jag mig för att övernatta hos Bee, åter igen hennes legendariska solsängen XD underbart hahahh :p ojaa fick väl inte i mig så mkt sömn :p eftersom becky ströp mig till döds och var allmänt pigg:P eller så spelade hon pigg XD jag vet inte, men ibland känns det helt underbart att bara ligga där på kvällen, mörkt och prata med henne..

påmorgonen gick vi till yen och snyltade mat (lite pinsamt, känner mig som freeloader) innan jag drog hem i det kalla snövädret, jag blev helt blöt när jag väl kom hem :P lyssnade på tonys låt och jag blev deprimerad ahhahh :p äkta väder :p deprimerad och snöstorm , + trött och förkyld, vad kan man mer önska sig :p ajuste ja becky hade högläsning hos yen om hennes gamla lunar dagbok :p med massa depretioner :p det var mycket underhållande till maten hahahh XD

det var allmänt trevligt, visserligen så satt jag för det mesta under helgen tyst och såg borta ut, men vad ska man göra XD jag är ju en sådan person som är så blyg XD tystlåten, hahhah jag vågade inte äns titta på jenny XD ayia jag vet inte vad dt va med mig :p kändes så PINSAMT:p men jag hade ju inget att komma med :p visst jag själv hatar med att jag är en sådan person och jag är för lat för att ändra mig :p jag kanske ser oglad ut och kanske ger inte så stor respons, men det är inte så att jag inte gillar personer, vissa siuttioner känns negativt men egentligen är de tinte så negativ som man uttrycker det.  Folk tolkar säkert fel men jaa jag är inget bra på att visa my emotion.

det va iaf trevlig att träffa jenny och att hon mår bra, verkar som det iaf. jag vet hur det känns när någon försvinner, men be strong =) ajuste jenny och becky var som ett par i yens säng hahahh :p så gulliga dem är XD när man såg på dem så sprider sig en sags värme =) man kan se hur nära dem 3 är =)

ayia jag känner mig som äkta tönten ...........

Kommentarer
Postat av: becky

haha, d heter gulashgryta :-p....haru inte käkat gulash soppa i skolan?? =P



filmen - the day the world stood still lr nåt..:-p

spelet - rappa kalja :-p lr nåt



håller med att alla namn är ganska svåra att stava xD hahaha



haha, jo, det kan va lite awkward i början...när jag träffa gänget dem första ggrna va jag tystlåten..:-o men nu är med och snackar helt mkt ...och dem bara "hou sann foo ah..." -_-

2009-02-23 @ 17:09:24
Postat av: Alan

Filmen heter When the day earth stood still, sämst becky haha

2009-02-23 @ 22:18:49
Postat av: becky

alan: men typ...same shit different name xD

2009-02-23 @ 22:39:30
Postat av: Phuong

Petäär du borde komma till kga nån gång ;D I'll make you forget depression and kiss that bitch goodbye xD hihi då ska du bara se när jag o becky myser ;) eller neee....det ser weird ut? :S

2009-02-24 @ 17:42:06
Postat av: peetah

B: jaja jag vet att jag inte kan dem svåra orden XD jag orkar inte lägga in det i hjärnan XD du vet ju hur lat jag e :P mjoo jag har säkert ätit det i skolan, hahha ja men du är ju så ''hou sann foo'' XD men för mig tar det extra lång tid innan det funkar, eller till och med aldrig :p det beror på :P



P2: huh ?:P vilka deppressioner ?:P och vilken bitch ?:P hahhah jag kan säkert föreställa B och P2 mysa rejält :P becky gillar ju kroppskontakt efter vad jag har sett med jenny ^^ det så riktig vad ska man säga sweeet ut XD

2009-02-25 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0