lalalala

i torsdags vet jag inte varför, jag var rätt peppat att gå till skolan hahaha XD kanske var det för att överlämna beckys muffins XD och när becky skulle sticka och jag vvar på väg in till toan så såg jag en tjej XD Hon var sååååå söt XD liten och skit gullig XD asiat, tror det va en kines,  hon hade medium längd hår och hade vit tröja + jeans ? såg så gullig ut XD jag jag bara glodde på henne o log hahahh XD hon tittade på mig i 2 sek typ sen tittade hon itne mer XD så jaa dissad :P jag tror jag är kär hahahah XD hon får bli den nya legenden efter tjejen i B huset XD
visserligen så har jag så dålig minne så jag minns nog inte hur hon ser ut mera XD

mjoo jag fattar inte riktig varför becky sa att jag va onormal XD jag hade en konstig leende ?XD dunno :P

men iaf shiet jag överlevde 4timmare föreläsning om matematik XD men det störde mig rätt rejält och jag var ganska trött, fattade exakt nada vad han snackade om :p tråkig att han drog in en timme räknetimme efter 2 timmar. Det var störande med bredvid mig en grabb han kändes så konstig, typ mystisk ahhah :p nemen han såg ut att ha damp när han räknade XD han ruffsade som en galning på håret och gjorde en sovställning och sedan när han kom på saken så skrev han skit nära blocket/bordet :p värre än mig XD och så satt två pratbubblor bakom mig som var skitstörande :p antingen var det hans röst som jag inte tyckte om eller så störde han mig helt enkelt XD ja jag är elak XD

men just när jag skulle hem så dök becky upp XD jag sa till henne att komma tillbaka med paraply och skydda mig mot regnet till busshålsplatsen XD men ack hon kom iaf tillbaka :p men ingen paraply :p men en present från jenny ^^ vad mer lycklig kan man känna sig XD



höhöhö söt va ?XD dock så sa hon att den liknar mig ?XD wtf jag är ingen apa XD
den va rätt stoort :p så jag kan nog inte ha det som mobilsmycke XD jag är ingen kvinna så gillar inte ha så många charm på min mobil ^^ så jag kom på med en lösning XD

tada XD den blev en pennhållare XD för min enda blyers i mitt rum ^^ VIP hahha ^^
Tack jenny ^^

hahah jag kom på en sak nyligen :p kossor och djur har nog det för jäbbligt :p tänk om man liksom står där och det kliar i ryggen hur fan ska man göra då ?XD fan what a paint :p ni har väl säkert upplevt när det kliar som satans i ryggen dock så når man inte XD eller när man får myggbett och man inte får klia XD what a pain in da ass XD

Kommentarer
Postat av: Phuong

Om du får myggbett o inte får klia då gör du som jag :P Du tar din nagel ö printar den på bettet några gånger, sen tar du den dära gröna eagle oljan o smörjer på. Det börjar svida o det känns underbart xD Vipps så är klådan borta i minst en halvtimme till en timme :P Det där med att läga kalla saker på bettet som is osv, funkar bara i några minuter :P

2009-03-12 @ 15:11:22
Postat av: peetah

hahah vad för grön slemmig sak ?XD



annars har jag för mig att man ska göra ett kryss med nageln över bettet eller använda morgon saliv XD

2009-03-12 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0