läskig nr2

mjoo becky ringde mig när jag häll på att rena min mobil XD så snackade jag med henne ett tag bara för att hn var på väg hem ensam, titta å snäll jag är XD

senare när jag skulle lägga mig så läste hon en gonatt saga för mig XD hahahh känner mig som en snorunge men hon läste en spökhistoria XD tragsikt att för första gången någon drar en gonatt saga för mig så är det en spökhistoria XD liksom där tog hon min virgin och gav mig dåliga minne av den första gången hahah, jag som trodde att första gången när man gör det borde det vara en bra minne XD XD  först när hon läste klart förstod jag inte vad det läskiga var, kanske berodde det på att jag va trött XD men efter ett par sekunder fattade jag XD shiiiit alltså jag fick genast ryssningar XD skiiit läskig var det hahahh :p jag tror att jag aldrig har blivit så rädd genom att höra saker XD omg alltså XD men det va rätt roligt ahhah XD även om jag aldrig mer tänker höra späkhistorier innan jag lägger mig


one for me, one for u :P ja jag mådde illa efteråt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0