läskig

hmm när jag igår va nere i preem med brosan min och hämtade hans paket med en externhårdisk på 1 gb samt min Hp dv3 lapis XD så såg vi ett par biffiga läskiga typer i preem :p jag berättade för bror min att dem kommer råna oss så vi väntade utanför en stund innan vi hämtade vår paket XD men eftersom jag omvanlade vår omgivning till en rädsla ist pga av den meningen :P så gick vi skit försiktiga XD vill ju inte att någon ska råna mig på min nya lapis som jag har spenderat hela min förmögenhet på XD dock så märkte vi senare efter ett tag att det va en man som gick bakom oss ca 50 meter bort :p och han följde vår väg XD sedan sa brosan min något läskig :P sedan märkte vi att grabben gick  ganska snabbt med :P så han hann ifatt oss typ :p och vi blev rädda ahahh :p så vi ökade takten rejält :P och bror min låsades att titta på byggnader men tittade bakåt på honom flera ggr XD såg säkert misstänksam ut :p det kula var att när vi svängde så svängde han efter XD och efter ett tag så var han ca 10 m backom oss :P och vi ökade takten rejält ahhaha :P eller ja pga att brosan gjorde det så var jag bara tvungen att dra efter :p det kändes verkligen läskig hahah :P men sedan svängde han av XD undra vad han tänkte på när han såg två kiner som pratade högt på kinesiska och skratta och såg rädda ut samtidig o tittade bakåt hela tiden XD

jag frågade bror min under situationen vad han skulle göra om han kom ikapp oss :p han svarade med:
jag tar min hårddisk och din lapis med mina händer sedan sparkar jag dig på magen så du faller mot honom så springer jag hem, medans du försöker tjäna några sekunder/bli slagen, så jag kan få försprång XDXD

jaja vad ska man göra XD liksom egentligen vad skulle man göra om det ifaller ? jag tror att ingen är berädd för det :p iaf inte jag :p jag skulle typ stå där förlamad XD

Kommentarer
Postat av: David

En extern hårddisk på 1gb? 0_o



lol?

2009-02-28 @ 23:14:27
Postat av: peetah

skrev fel XD 1tb ska det va :p

2009-03-03 @ 14:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0