muffins XD

eftersom jag såg pongis blogg om muffins så fick jag en tanke att jag hade kvar de indigrienser (hu nu det stavas XD) från den gången som jag skulle baka muffins  till becky under valentine som inte blev av pga tidspress XD

så jag gjorde dem idag XD


gjorde dem för första gången i en sådan muffinsplåt XD det belv faktiskt ganska bra :P

denna recept blandade man i vitchoklad och mjölkchoklad :p so all way choklad XD man ser till och med choklad bitarna XD

hahh när jag hällde i smeten i formen så var smeten så hård och äcklig XD typ deg ?:P pizzadeg med minimal med mjöl XD trodde att jag hade failat testade unga den endå det blev ganska nice ^^ mjuk blev den med :P


sedan gjorde jag en chokladsmörkräm till cupcaken:

på receptet stog det ca 1 pkt florsocker, det tyckte jag var för mkt så tog ca 1-2dl florsocker och det smakade sött ?:P

okey :P detta är ju trots allt min andra gång med spritsen XD och vår low budget sprits är ju inte så grym :p på tal om det så är inte min sprits-skills så bra XD även om jag har studerat timmar i youtube XD ni ser att det ser förjäbbligt ut :p jag börjar undra hur folk kan göra det så bra :p jag vill ju också göra blomman XD

jag testade nyligen muffinsen XD som har legat i fryser, eftersom chokladkrämen skulle stelna ? vet inte om det va rätt att göra så :p för hela muffinsen blev hård hahahhh XD själva muffins smakade ok faktiskt och med krämen smakade det ok med :P dock så fick jag en sån känsla att äta på smör XD kanske beror det på min mage XD har nu ätit två stycken i olika tillfällen XD jag får en spy känsla efter varje gång och mår allmänt dålig hahahh XD

lämnade någon till becky, så becky och dem får smaka och få lida med mig XD

hahahh ahopp det blev tydligen så att becky åt upp EN hel, jenny åt upp en HALV och yen åt INGEN för hon itne fick upp papperformen XD hhahhahh jag tyckte det lät rolig XD

Kommentarer
Postat av: Tess

ÅHH sm vad gott det ser uuut:O

2009-02-28 @ 01:14:29
Postat av: peetah

hahaha det smakade inte så gott XD men ok smakade det ^^ och på något konstig anledning så blev bilden rätt gult :p

2009-02-28 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0