music and I

jag diskade blev skit sur på jag vet inte vad. jag höll i en kniv XD fick ''kniva någon känsla'' XD sen så funderade jag och tänkte undra hur det skulle kännas för den andre när man stack kniven i magen på honom XD, jag vet jag e sjuk XD nemen undrar inte ni eller:P det finns ju folk som går runt och mördar eller skadar folk, undrar dem aldrig hur det skulle kännas för den andre ? :p lungt ingen fara XD jag bara tänkte lite på måfå XD barar tankar som kommer :p inte så att jag kommer dra runt o sticka knivar i folk XD menmen nu är jag glad igen XD tack vare my musik :D:D yepp och det va en kantonese låt som gjorde mig på humör XD eller nee :P det va ju BoA - Eien XD

Kommentarer
Postat av: David

Hey, läs mitt senaste inlägg... världens "fräckaste" grej på YesStyle, måste ha varit ett maskinfel, eller så använde dom bara "halva" huvudet när dom skrev dit det... :)



Och du, ta det lite lungt med kniven nu...

Aggrision + Knife = Bad Equation



"Swing And Sway - Just Let The Life Play!"



xD

2009-02-09 @ 21:09:10
Postat av: becky

nejdå...det e juh helt normalt att gå runt och tänka på att kniva folk...(psykopat-varning)..



jag gör juh oxå d xD...men vill du veta hur d känns..? ...tänk på förra ggn du skar dej...fast sådär 100 ggr mer ont:-p

2009-02-09 @ 21:24:31
Postat av: Phuong

Jag vill inte veta hur det känns för andra o bli stabbed, men jag undrar hur jag själv skulle känna om jag blev stabbed. Jag menar..om man tittar på filmer o så, nån som blir stabbed, dom skriker ju inte, dom bara glor med värsta blicken o sjunger ner mot marken eller/och spyr blod, o rycker typ.



Hur pass ont gör det? Typ haha :P

2009-02-09 @ 21:39:44
Postat av: Phuong

Jag vill inte veta hur det känns för andra o bli stabbed, men jag undrar hur jag själv skulle känna om jag blev stabbed. Jag menar..om man tittar på filmer o så, nån som blir stabbed, dom skriker ju inte, dom bara glor med värsta blicken o sjunger ner mot marken eller/och spyr blod, o rycker typ.



Hur pass ont gör det? Typ haha :P

2009-02-09 @ 21:40:47
Postat av: peetah

hahah jag vet att knivar är farliga XD



becky ja jag vet att det gör ont :P men som pongi säger bruka bara see dem in no pain och sedan bara dö XD



mjoo håller med pongi jag vill också veta hur dte känns att bli stabbad dock så gillar jag endå inte att bli stabbat drför undrar jag hur dte känns för dem andra XD dock får vi nog lägga på minnnet att det flesta är filmscener XD så dem vet nog inte heller XD

2009-02-10 @ 10:31:45
Postat av: Phuong

Men ändå, jag har aldrig hört om nåt fall då dom blir stabbed o skriker ihjäl sig? :P

2009-02-10 @ 11:23:39
Postat av: David

Phuong: På sätt och vis kan man faktiskt skrika ihjäl sig; om du riktigt vrålar tills du helt tappar rösten (och ingen hör dig i tid), så kan ju knivmannen i lugn och ro ha ihjäl dig, eftersom du då inte kan dra till dig uppmärksamhet längre :/



Så på sätt och vis så har du då ju "skrikigt ihjäl" dig.



Ps. Jag undrar vad socialen skulle tänka om dom råkade komma förbi just det här inlägget :S

2009-02-10 @ 13:43:21
Postat av: Phuong

Haha jooo :P



Uh-oh...Petäär, du o din blogg är körd :P Ska anmäla din blogg o ditt inlägg ;D

2009-02-10 @ 14:16:05
URL: http://hiyayaka.blogspot.com
Postat av: peetah

hahhahha vadå vad snackar ni om min blogg är laglig XD snart så kanske ni får se naken bilder på mig med hahahh XD

2009-02-12 @ 18:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0