rita XD

yepp brosan sa att jag skulle väcka honom vid 17 20 så jag kunde inte sova själv XD så satt och var lite raslöst så ja :p jag tog upp en penna och börjae att skissa på måfå :p sedan var jag så fantasilös så jag visste inte vad jag skulle göra, och då hade jag pongis blogg uppe på skärmen så ja tog en random bild och målade av henne XD ahhahah det va skit länge sedan  jag målade/tecknade :p har heller inte varit bra på det :p så resultatet blev så kass :P så ni inte får se XD nu ska jag sova e trött

Kommentarer
Postat av: Phuong

LÅT MIG SE! XD

2009-02-25 @ 19:10:09
Postat av: Tess

sm, vad har jag sagt om vända på dygnet:O? man kan inte sova vid femtiden >.<

2009-02-25 @ 23:59:16
Postat av: peetah

hahha slängd XD



sm jag frösöker XD men ibland är det så svårt :p

2009-02-27 @ 14:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0