söndag

yepp blev väckt vid 11 tiden :p skulle åka till yan idag, hann inte äns äta frukost hahahh XD det bjöds på mat XD hmm hot pot med älg ? hhahah XD är itne så haj på älg, men det smakdae gott denna gång :p tråkig att ingen ville sjunga karaoke med mig :p och jag har ju tondöv orka sjunga sj :P men men det va iaf trevligt :p var i tornby en sväng igen eftersom morsan skulle handla lite, det va faktiskt länge sedan man gick tsm med hela familjen, ja vi gick faktiskt tsm hela rundan XD riktigt trevlig :p i vanliga fall brukar vi dela på oss, dock inte denna gång =)

ne nu måste jag dra o äta senare ut, och ikväll blir det min lila projekt om jag hinner..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :) jag suger på att sjunga så du fick sjunga sj (A) ^^) //vicky

2009-02-03 @ 17:47:19
Postat av: peetah

det va ju det jag fick göra XD

2009-02-04 @ 11:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0