till dig som gillar min painboard XD

hej på dig ^^
vem fan är du ? jag älskar verkligen när du är så barnslig utav dig och ritar massa snoppar på ritbrädan, du är så underbar, nästan gång kan du väl lägga till en liten rosett ? så det åtminstonde ser lite trevligare ut ? :p Du kanske verkligen är så desperat ? Dock gillar inte mina få besökare dina konstverk, so can you stop ? inte för att jag har något emot dig, men ibland så stör det verkligen. Visst jag kan inte tvinga dig att gilla min blogg OCH det är inte till för att alla ska GILLA DEN. Dont like it ? then leave it alone. Denna blogg är inte avsedd för dig, visst du får gärna läsa mina ointressanta inlägg och kommentera om du vill, men förstör inte för andra tack.

Om du nu har så något emot min blogg och även hatar det så mycket att du ritar snoppar och skriver K*K -blogg, så varför? vad får du det att besöka den varje dag 4-7 gånger ? är du allmänt raslös eller ? eller tror du att andra tycker att du är rolig ? rolig att se andra bli lessna och ha sina saker förstörda ? inte så att detta infaller mig något.

jag vet varken vem du är eller var du bor, men det spelar ingen roll, min lilla blogg, som vardagligen inte äns har mer än 5-7 besökare om dagen har fått en beundrare som besöker den konstant och uttrycker kärlek till min blogg eller mig, jag vill bara säga att jag är inte gay, om du är en kille så har du ingen chans.

hoppas du har en fortsatt bra dag.....^_______________________________________________________________^

Kommentarer
Postat av: becky

naawww,,,va gullig du låter när du skriver sånt "seriöst" xD

2009-02-25 @ 18:37:38
Postat av: David

lol... "jag vill bara säga att jag är inte gay, om du är en kille så har du ingen chans"....



hahah där fick han till det!!! xD



Men det verkar som om du lyckats få bort "gamen" i alla fall, vilket är skönt :)

2009-02-25 @ 22:41:18
Postat av: peetah

ehmm vadå gullig :p och vad menar du med''seriöst'' menar du at tjag är seriöst eller inte XD



hahah XD typ han kommer väl tillbaka när han känner fört :P

2009-02-27 @ 14:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0