tradera

tradera är riktig kul hhhah XD tradera är riktig läskig :p tradera är myckt irriterad=) tradera me <3 ibland :3

idag satt jag en timme framfördatorn innan min auktion var slut XD ja ni det tog ju ett tag XD men så upphetsad var jag hahah :p så under en timmes tid klickade jag på f5 för att uppdatera min webbrowser för att kolla priset XD det va typ som att titta på när aktier sjunker och stiger XD seriöst jag satt hela dan och och tappade på f5 knappen XD eftersom jag säljer min dator XD den låg bara vid 4300kr :P jag trodde det var kört när det var 5 min kvar XD tänkte typ ljuga för dem att den e paj så säljer jag den på nytt XD vill ju inte sälja min för så låg summa XD kan inte förlora för mkt på den XD men sen så vips när jag trodde att hoppet var slut och min hjärta bankade som ett as XD vid sista minuten så höjdes det som fan XD
så jag förlorade endast lite summan på datorn =) så nu kommer jag med hp dv3550 XD har redan beställt dock ej betalat XD hhahahh XD jag vet jag slösar mkt även om jag e fattig och jag tänker aldrig innan jag köper XD men jag e typ hundra på att det e den mest prisvärda som jag kan fåtag i nu för det pengen XD ajuste ja tror jag köpte den odrade den sista exemplaret XD för efter det så stog det denna vara har utgått och kan ej beställasXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0