trött

yepp idag efter den lila lektionen stack jag hem till mjölby och skulle pluggai bibland :P jag satt där ritade 2 bilder sedan öppnade jag boken :p med massa bokstäver..... efter 1 min blev min ögon så trötta, så jag somnade XD så duktig är jag :P

nu när jag är hemma så ringde någon och ville snacka med min syster, jag va lite trött och förstod inget så jag bad henne att snacka på engelska, men hon ville inte så jag upprepade mig:P sen sa hon oooohhh bye bye :P sen efter samtalet kopplade min hjärna ihop sig. Det va en kvinna som snackade mandarin och letade efter min syster XD

me trött

Kommentarer
Postat av: Phuong

Hahaha mobbad! xD

2009-02-25 @ 16:43:52
Postat av: becky

daamn...jag som först tänkte "ååhh, va stolt jag e, nu e du i skolan! :-D"..men blev genast besviken när jag kom till nästa mening -_-



peter, du måååste plugga..: "hai gom m dakk gaah"

2009-02-25 @ 18:39:33
Postat av: Phuong

Haha vadå besviken han var iaf i skolan, han sov på fritiden ju :P

2009-02-25 @ 19:11:22
Postat av: becky

phuong: haha, han drog juh till biblan för att plugga...men somnade ist -_- bläää

2009-02-25 @ 19:45:13
Postat av: peetah

vaddå jag försökte XD men kan inte rå för att skolan tog död på mig XD

2009-02-27 @ 14:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0