valentine ''som jag inte firade'' XD

yepp :D som alla vet så firar jag icke icke icke den tragiska dagen valentine XD dock så ville becky hitta på något så ja vad gör man XD det känns ju lite dissande att dissa henne på en sådan dag även om det är vanlig dag för mig XD dessutom dissar jag folk för mkt XD så måste vara snäll åtminstonde en dag =)

kvällen innan så satt jag och funderade vad jag skulle göra XD så jag tänkte hmm åtminstonde kan jag väll göra något valentinne kort ? eftersom jag skulle ge becky och yen var sin sak XD ahopp så jag satt hela kvällen ända till 1 och ritade XD hahah :p dock så var det självklart otänktbar eftersom jag känner mig förkyld och ont i huvud så jag ritade något XD ja vet lite måfå samma sak XD men i tried my best XD



jag testade att rita keroro XD bara för becky var en godfantas XD så gav hon mig insperation XD dock så efter 500 gånger misslyckande, efterom kerroro är så ful och hur svårt att rita en ful sak som helst XD så gjorde jag en egen chibi version XD

första koretet till familjen, andra till yen , tredje till becky XD jag diggade faktiskt mest yens kort XD

sen så somnade man lite på skrivbordet hahahh XD sen när jag alarmet ringde så vaknade jag i sängen XD klockan var  8 00 -.-!! dagen var tänkt att mycket skulle göra, eftersom jag gårdagen knappt gjorde något pga trötthet.

vaknade rensade datorn förde över alla filer m.m, eftersom jag skulle formatera om och skicka iväg min dator till min köpar. det tog ett par timmar XD, tillsist när internet var uppe vid 9-10 så qvick gjorde jag en lite sak XD hemligt XD tog 30 min hahahh XD bara för jag är noob :p sedan vips var jag tvungen att fixa mig eftersom klockan var typ 11, först gick åter in på internet och leta upp lite saker och bestämde mig :p tog ytterligare 30 min XD sen kolla om jag hade något hemma. Sprang ner till stan och inhandlade mina saker XD haha det tog kanske länge etfersom jag gick vilse i supermarket XD höll på typ att svimma vid kassan XD ingen mat ingen sömn XD sprang hem och höll på att halka arslet av mig :P

väl hemma var jag bara tvungen att äta mat och vila lite XD vid 13 00 fick jag panik hahah :P börja genast att skriva ut recept XD eller rättare sagt skriva av XD sedan bearbetade jag materialet XD  hahaha jag får damp lite då och då under processen pga irritation och stress XD sorry mina familjemedlemar XD så från 13-17  gjorde jag min sak XD reslutat :




mini cupcake XD är inte papperformerna gulliga eller XD speciell till för minicupcake :P hittar nog inte sådana i butiker XD tur att jag hade beställt dem långt väg innan XD och inte i sista minuten som allt annat :p hahha så lite långplanerad är man XD gjorde i två former en lite större och gulligare och en lite mindre.

det var egentligen planerad att jag skulle göra två olika cupcakes, med två olika smaker med olika frostings XD dock så märkte jag att det tog redan år med den första cupcake satsen XD så ja blev lite ändrad planer här med XD jag svääär det var rena pain in da ass att hälla smeten i de små muffins formarna:p viserligen lite större än knäck formerna men endå :P wasteade många former pga av det XD

sedan med den fu*kad maräng frostingen XD tog mig år att vispa, särskilt när man senare skulle koka smaksättningen till rent vätska utan sockerkristaller :P tog år :p dessutom skulle man åter igen vispa när man hällde i det.. jag svär min arm var död sen XD tog ca 40-50 min eftersom jag var sååå dålig XD

och till spritsningen hhahah XD första gången jag spritsade XD deet var svårt men kul XD hahahh visserligen ingen bra smet att spritsa med :p tänkte egentligen färga hälften med karamell färg dock hade vi bara grön och jag hann spritsa alla cupcake innan jag märkte att det inte fanns något mer att spritsa XD

yepp sedan diskade jag kvick som fan XD klockan var 5 snart efter som jag skulle ta tåget vid 10 över 5 till linköping. Dock glömde jag att de skulle in i frysen en sväng ? och jag glömmde fixa dem i kartongen som jag hade tidigare köpt planerat XD hoppades att det skulle få plats några, var ej säkert. fick bara plats 4 små och en stor XD  damn :P
hann tyvärr inte ta bilder på dem XD så här är en becky cupcake som hon tog bild XD
stealer*

ockey kanske inte såg så gullig ut som jag hade planerad XD och detva pain in de ass att få i dem i kartongen med sedan fick jag med care hålla dem rak hela vägen från mjölby till linköping xd för att dem inte skulle smeta ut, dock som det gjorde endå med försiktighet. Fick ingen bild på yens XD men ayiia :p

fick en bild på familjens när jag kom hem igår:

lade in dem i kylen med ett kort innan jag drog, för typ lite surprise att jag med har dem på hjärtat XD dock till min besvikelse:p när jag kom hem igår så sa dem att ingen hade rört dem XD huhhuhuuhuh

ja jag vet, jag ärsååååååå okreativ XD 3 presenter av samma typ :p men vad ska man göra XD det e svårt att hitta på tre olika saker på samma dag XD

så ja jag missade tåget XD som alltid :p så blev sen 1 timme försenad än planerat till linköping XD


kom fram till ryd vid 7 tiden och becky hade precis handlat klart och jag mötte upp henne och vi tog en prommenad hem till henne. Till besvikelse såg jag ingen pusshållplats XD bara en normal hållplats med en reklam om pusshållplats XD DÅLIG :P ingen bild till pongi :p under vägen så bärde jag narturligtvis alla saker som becky köpte för att vara gentlemanXD ahhah *hon tvingade mig inte * hahah :p fick se hennes lya, ganska stort ijämnförelse med hennes gamla:P dock ingen balkong XD

lagade mat eftersom vissa var hungriga XD jag lagade det mesta XD i am a pro cooker XD hmm vad lagade vi ? hmm en fläskfile gryta ? eller vad det va :p med ungstekta klyftpotatis med grönt i, som inte var grönt XD smakade ganska gott faktiskt XD tack vare min peppar-krydd-skillsenXD nemen jaa jag hade inte så stor förtjäning egentligen XD 

jag fattade inte XD varje gång när jag tvättade mina händer så ville jag vänta mig om o torka händerna XD då får jag alltid en känsla Becky=torkduken XD så varje gång så vänder jag mig till becky och vill torka mig tills jag kom på att jag inte ska göra det XD även om torkduken ligger framför mig så vänder jag mig om och vill torka på henne XD

vi åt chokladtårta till efterrätt XD som B hade lagat, hmm eftersom jag var så mätt så åt jag bara en liten bit XD minns inte hur den smakade XD hahahh :p men god var den nog :p sen blev det som kallad ''present öppning'' hahah julafton XD
becky öppnade sin cupcake som bestof bara av en lock XD och åt upp en :p jag såg på hennes min att det smakade inte så värst bra hahhaha :P *jag hann inte test äta innan jag drog hemifrån*

wha sen fick jag en present till häppnad XD en gullig inplastad sak till häppnad :p tog mig år att öppna till häppnad XD såg sen att det va en sån kartong som jag tyckte var gullig till häppnad :p sen öppnade jag den, och til häppend var det en t-shirt :p den var den hand ritad med til höppnad  XD och till så var det på girroro och keroror til häpnad XD hahahh såååå gulllig XD alltså jag visste absolut inte vad jag skulle få, vilken överaskning till häppnad XD jag blev iaf skit glad hahahahh XD

ja ni jag ska alltid vare den fule XD kolla så ful keroro är XD hahahahah XD ajuste det är Bee som tar bilden på mig inne på toan jag ville bara täcka mitt fula fejs XD som inte äns kom med XD garanterad min favo t-shirt XD där har duu den meningen Bee :p ojuste ja erkänn att den passade bra ? bara för jag har en nice body hahah XD

sedan gick vi till yens lya med XD och det va stooooor skillnad jämnförd med becky lya XD yens lya hade ingen eko hahahah XDXDXD  oja :D jag fick min enda kram i hela valentine-dagen av yen  XD

sedan såg vi på film, STEEEPHYYYY nya film ^^ nobody is perfect XD

en valentine dag kan inte vara hel utan stephy XDXD den va riktig rolig men storyline var riktig kass ahhahh XD stephy soooo sweeeeet XD sen efter filmen var jag ganska trött men vi pallade med oss en film till XD jag blev lite ångesful när vi öppnade filmen XD jag var redan typ stendöd XD orkade jag verkligen se en till ayiaa tänkte att jag endå kunde somna på halva filmen eftersom det var skräck XD inte the mirrors hette filmen koreansk version av mirrors


hahhhaah efter 3 min av filmen så kom en scen och för första gången i mitt liv XD autoregerade jag och tog täcket över mitt huvud som ett litet barn xd AHHAHAHHH :P jag va rnog för trött XD ja men rakt igenom så var den filmen itne så läskig XD jag hade förväntat mig mer av speglar XD jag höll verkligen på att somna på del 2 XD och jag hade så ont i ryggen XD kan inte sitta normalt XD men jag nappade inte av XD  kul att beckys toalett var full med speglar XD

eftersom det va så sent så bestämde jag mig för att övernatta hos Mrs becky, jag fick sova på den berömda solsängen XD jag sov typ en timme sen låg jag vaken XD blev skit skraj ahhaah :P alltså den känslan av att man är skit trött och ögona kan knappt öppna sig :p låg jag där vaken XD och framför sig hade man massa fönster XD läskig :p och bredvid ett par meter en snarkande becky XD jag låg där ihop krullade i täcket och tänkte på filmen hhahhah XD  försökte dra min tanke på stephy ist som inte gick XD sedan hörde man massa röster XD vet inte om jag drömde sen eller ej men det va nog beckys grannar XD fen det lät som om dem var inne i rumet och snackade :p skit läbbig :p men dock tillsist kunde jag sova ett par timmar tills becky kickade ut mig XD


ajuste fick med en bild på beckys steka metod med kastrull XDXD


och chokladtårtan XD fint uppställd jag gjorde va XD

och min paprika XD hahahhah

AH FÖR ATT INTE MISSFÖRSTÅ :P JAG FIRAR FORTF INTE ALLA HJÄRTANS DAG! XD


Nästa DAG

jag gick vidare till vincent som brosan var hos, och som han sa att han var hemma, men när jag gick dit så var han inte där XD brosan lurade mig. Så jag satt där ensam i vincnents säng medans brosan o hans spelade XD i 2 timmar :p sen kom morsan och vi gick runt tornby var ganska på sur humör eftersom dålig sömn XD jag höll på att somna på maxi hahha :p så tröt tvar jag :p typ en känsla om inte jag får sova så dör jag :p så drog vips senare till bilen och somnade :P

jag hann klämma på min blivande dator och det kändes bra i siba XD och såg massa viaos :p menmen har ej råd XD

väl när vi var hemma så packade jag upp vår nya bordslampa och sen somnade jag tills maten var klar och då blev man piggare XD och gladare humör ^^ så där ser man, sömn kan faktiskt ändra på ditt humör, så soooooooov mer ^^

min lampa hahahh XD självklart stephy med :D

ajuste ja jag och morsan och syrran han äta på ginges eller vad det heter :p en mongolisk resturang :p var rätt fint där :p men eftersom det va endast min morsas kompis som jobbade där den dagen fick vi gratis käk( hon är så snäll ^^) XD annars skulle det ha kostat 160 per person XD fett dyrt :p buffe blev det :p man tog sin mat sen stekte dem åt en :p

min tallrik :p det va rätt gott faktiskt, dock så gillar jag inte att äta i resturanger och ute :p får ibland panik hahah :p tråkig att man måste uppför sig XD





Kommentarer
Postat av: becky

torkduk ni tiu ming...vill du dö eller --....jag vet, du e sån ham sap, vill ta på mej hela tiden :-o



haha, dina muffins smakade som vanligt tror jag :-p...svårt att känna nåt då man precis innan käkat chokladtårta liksom :-p



vadå yen gav dej din enda kram... -
-....jag försökte, men du dissa mej prr...skyll dej själv --...inte ofta becky kramar folk --...



och pleaasee..kalla mej inte Mrs B...låter så gammalt, och föresten är jag inte gift än :-p

2009-02-16 @ 13:16:25
Postat av: becky

och vaaa..jag snarkar väl inte :-o :-o...

2009-02-16 @ 13:17:54
Postat av: Phuong

Hahaha! Hur kändes den berömda solsängen? ;D Ni låter som ett gift par xD

2009-02-16 @ 14:12:53
Postat av: becky

phuong: vadå gift..DU är gift...prr

2009-02-16 @ 15:34:41
Postat av: Phuong

Haha va? Vem är jag gift med då? Vad? Det är sant ju, ni låter som ett gift par xD

2009-02-16 @ 18:04:06
Postat av: peetah

ehmm vadå hamsap :P förlåt att du hade förkläder ? minns inte som liknar torkduk XD



jag testade en muffins när jag kom hem :p jag ville spy efteråt XD skulle ha gjort chokladsmörkräm ist :P



du ville ge mig en kram till igår ? ahahhh :p ayiaa nästa gång då ska jag ta emot den ahhahh XD du vet jag e inte berädd XD



ojaa du snarkar XD



pongi: vi är inte gift :p inte tsm, vi är som vi är XD hahahh den berömde solsängen är faktiskt rätt skönt XD

2009-02-23 @ 10:18:47
Postat av: becky

shit, minns att jag skrev mkt..men har faktiskt inte läst ditt svar xD hahaha..tänkte bara kommentera, detta e nog det längsta inlägget hittills lr nåt..xD och me like din t-shirt xD



och om jag minns rätt så hade jag inge förkläde -_-...var nog uppklädd med min fiiina slips xD

2009-04-20 @ 02:25:53
URL: http://mdjileh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0