who am I - utmaning ?XD

det är så här va XD jag tänkte efter lite igår, jag vet inte vem jag är XD nemen klart jag vet vem jag är men liksom personlighet och som person, eftersom jag själv tycker att jag är en random person. Dvs en person som kan vara glad ibland, och sur ibland. En som kan vara snäll ibland, och dum ibland. Kan vara social ibland, och ibland inte alls. Kan vara lat ibland men ibland inte XD. Ibland bra självfötroende, Ibland inget alls. Ja ni vet en person som växlar mellan alla läge XD

så ja jag bryr mig inte om ni känner mig eller inte, har träffat mig eller inte, chattat med mig eller inte, pratat med mig eller inte, ni som läser denna inlägg är utmanad att skriva KOMMENTAR till denna inlägg XD haha jag vet våldsam ibland med XD ert uppift är att skriva ett par rader om vad ni tror, anser, tycker att jag är som perosn, dessutom ska du också skriva om dej själv vad du anser hur du är som person XD inga namn behövs, kan vara anonyma, eftersom jag e så kass på att spåra folk så är det inget att oroa sig över XD

haha ingen kommer säkert skriva till denna inlägg XD inte äns många som läser min blogg endå XD

Kommentarer
Postat av: becky

skitsamma, du vet ändå vem jag är när jag skriver detta: you are so romantic xD Säger jag nu, har alltid sagt, kommer alltid säga ;) hahah and u know it :-p

2009-02-05 @ 14:54:26
Postat av: peetah

thats all ?:P hahahh :p du skulle skriva om dej sj med :P

2009-02-05 @ 14:57:42
Postat av: becky

guud va du klagar mkt...okej okej...this is me:



Becky



det säger väl allt? ;) Behöver jag säga mer...tyckte det var en bra beskrivning på mej själv xD okej..ett ord till: ELAK xD

2009-02-05 @ 15:10:47
Postat av: Phuong

Jag vet inte mkt om petäär, men petäär seem snäll, dock blyg hihi ;D Fast lungan det är ju jag med oftast xD Petäär verkar vara lite som pongi, svänger upp o ner som en berg-o-dal-bana :P Ändrar humör osv hela tiden :P



Mig...hmm...jag kan beskriva mig själv med en mening.



"Pain in the ass, men miiiikket mikkket cool ;)"



Haha!

2009-02-05 @ 15:50:55
Postat av: peetah

becky: romatic my ass XD, mjoo håller med elak=becky XD



pongi: snäll my ass XD du glömmde grundaren till ''stab-herself'' tekniken XD

2009-02-06 @ 09:24:10
Postat av: Anonym

Jag är jag och du är annorlunda :D ^^)

2009-02-06 @ 19:05:07
Postat av: peetah

j ajag vet jag e speciell jag XD

2009-02-09 @ 13:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0