01 Januari 2009

yepp kan inte tro själv att det åter är ett nytt år.......

igår så gjorde jag ett beslut att stanna hemma :p och ''firade'' med familjen :p som jaa vad ska man säga blev inte som jag hade tänkt mig ja men vad ska man göea :P ångra mig faktiskt lite grann att jag inte hängde med banandavid o gulingarna :p ayiaa hoppas ni hade det kul iaf =) men åt andra sidan så blev man tjock på god mat, och så såg man världens goaste film :D

 

CYBORG SHE

så hette denna underbara film, japansk. Jag trodde först att det va filmen med bi rain, koreansk film. men så märkte jag att det va på japanska. Men guuuud så gullig den är :D underbar ... jag har aldrig i mitt liv gillat någon romantiskt drama film än my sassy girl serien, dock så gjorde denna film ett mycket stort intryck hos mig, jag va helt fast :D det handlar om en robot som kommer från framtiden som möter en kille som firar sin födelsedag ensam, som sedan händer det lite saker här och där :D killen firar med en tjej som är så söt och underbar och trodde inte sina ögon. Hans värld förvandlas till en värld där han aldrig kunde tänka sig.. Jag blev iaf fast i hela filmen :D så underbar :D Denna film är en film som jag kan tänka mig köpa äkta dvd-skivan för :p ahhaahh annars så laddar jag bara ner :p men denna är så värt de slantarna :D  så ni måste tro mig :D  haha låter bättre än ni tror :D DEN SOM INTE SER DENNA FILM HAR MISSAT NÅGOT BRA!!! jag ger den absolut 10/10 guldstjärnor :p amazzzzzzing :D watch and enjoy belive in me :D och tjejen va söt med :D 

oki den kanske inte va så himla bra :p men just när jag såg den så tyckte jag att den va underbar :p tittar lite halft på a man whos was a superman som sägs vara en super film men jag tyckte att cyborg she var bättre =) 


Kommentarer
Postat av: Tess

Sm du gör så jag BARA MÅSTE SE DEN..!

2009-01-01 @ 21:22:29
Postat av: peetah

sm ja du måste see den :D

2009-01-04 @ 14:57:49
Postat av: peetah

sm ja du måste see den :D

2009-01-04 @ 14:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0