10 januari 2009

ihihihiihiihihihihihihihhiih
jag har fått becky att bli beroende av death note :D:D:D: eller ifs kanske ite va  jag hahahh :P menendå hon är nu snart en geeek :D ahhaha

hmm konsig nog så funkar inte blogg.se på min nya dator =/ så får ta brosans dator så länge efter som han sitter och spelar på min datorn när det va jag som skulle spela damn :p nee har nu typ installerat klart alla mina program och drivutiner. Dock så blev datorn mkt varmare och fläkten drar konstant igång efter xp och alla nya drivutiner =/ kanske  beror det på biosen ? ska nog testa flasha om den till en äldre version...fan min cpu är cp med man hör då och då lite klockslagar då och då, det kan nog vara det nya drivutiner ? fattar inte, eftersom tinyxp automatiskt uppdaterade alla nya drivutiner så jag gjorde inget manuallt men jämnförde med dem de hade på dell, och mina nuvarande var mer uppdaterad..... hmm få se om någon kan hjälpa mig i sweclocker

hmm jag gick ut nyligen :D hahahah vad skönt det va :D::D:D: dock blev det kallt sen hahahh :p

dururu ru ruruur ruruurur

Kommentarer
Postat av: Phuong

Är det du som är Death Note boven? :O Becky dissar mig för Death Note :O

2009-01-10 @ 22:41:56
Postat av: Becky

tsss...sluta durururur den e dålig -_-

2009-01-11 @ 21:37:22
URL: http://mdjileh.blogspot.com
Postat av: peetah

hhaah hon dissar mig med för death note :p geeek :P

vaddå dålig becky den låten e grym :D ska ha den som ringsignal :p

2009-01-12 @ 13:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0