13 januari 2009

idag är jag sååååååå sur.....:XD
jag börja gilla min tema och allt till min dator (geeks pratar bara om sina prylar hahah)
men så fick jag ett mail av dell idag, att min dator inte supportar xp ? WTF ?:p varför ska dem ha drivutinner på XP i deras hemsida för da ? vafan, nu är jag djupt besviken :P jag ska åter igen mailbomba dem och se hur dem regearar, och så ingonerade dem mig, dem svarade inte på mina grafikkortsfrågor -.-!! jag är helt besviken på dell, kul att de har ett system på oom man beställer företagsdator via telefon som privatanändare får man betala fullkostnad utan rabatter, annars går det via hemsidan med fulltillgång med rabattsystemet m.m. Dock kan man itne välja XP via webben -.-!! sug på min marmelad soppa delll !

ne jag har bestämt mig från och med imorn ska jag börja träna igen hahahhh :P ska pumpa fram min one pack igen :D

durur ruru rurur ruururuurur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0