16 januari 2009

igår gjorde jag becky besviken =( skulle egentligen ut och leka med henne men faster skulle hjälpas så fick dissa henne=( få tam fan henne någon dag ....

oh btw igår vaknade jag vid 03.30 och kunde inte somna om sen :p så var typ uppe resten av dagen :p trött blev man

va nere i banken med faster värst vad jag hatar banker :p alla bara glodde på mig hahah :p bara för jag e lengdjaj :p hahah :p för första ggn stylade jag mitt hår efter en veckas klippning :p funkar ju utmärkt :D hahahah typ men fick en amazing känsla när jag va ute, den känslan att må bra. Jag gick ensam, det va typ tomt inte en enda människa syndes till. Det var kallt ute och vinden blåste lite smått. Jag gömde mig under min halsduk och jacka och hade hörlurarna med bra musik. Gungade lite och gick lite slö och njöt. Plötsligt började det att snöa och vinden blåste min lugg, samtidig som musiken livade upp mig, gud vilken känsla hahahah :p dock visst jag var helt ensam, me and the music, det kändes coolt hahahah :p kändes som om jag va i någon scen :P mitt välbefinande var max, jag nöjt promenaden till max, den känslan av att kunna gå hur långt som helst, inget hinder kunde stoppa mig, så bra kändes det. Att ta ett andetag som kan få känslan att man lever. Plötlsigt såg jag en tjej komma mot mig, hon var söt :p jag tittade på henne men hon tittade inte på mej :P där försvann känslan. XD jag sprang hem och gömde mig hahahh XD

ne nu blir det att avinstallera XP och installera VISTA (måste vara som SM :P) och se hur det hjälper fläken något....  och jag märkte en sak idag, jag satt i youtube typ hela dan och sökte typ på ''learn to sing'' ''how to sing''  tittade på sådana kllipp ett tag, det enda jag kan sammafatta är att jag har lärt mig två ord headvoice och chestvoice :p dock fattar jag itne hur man kan få fram det hahahh :p och jag sjöng mkt :p är fan död i halsen nu :p samt ha rjag lärt mig att jag är totalt tondöv XD

ajuste har länge undrat en sak, undra hur det känns, har alltid vilja testa hahaah XD så nu testar vi :

Akisame~ SINGING OUT. hahahhahahah XD


Kommentarer
Postat av: Phuong

HAHAHAHA! Joo jag get the feeling, visst känns det underbart. Man känner sig som i en film. Man tar ett djupt andetag o flashar a smile o så är det en sån hära scen då man tittar upp o snurrar o är allmänt glad :P



NANI KORE?! :O Hahaha....du vet väl att jag skriver Akisame~ signing out, och inte singning out? ;)But I guess you already knew that o nu förstörde jag allt det roliga igen eller hur? xD hihihih

2009-01-16 @ 20:24:51
Postat av: Phuong

HAHAHAHA! Joo jag get the feeling, visst känns det underbart. Man känner sig som i en film. Man tar ett djupt andetag o flashar a smile o så är det en sån hära scen då man tittar upp o snurrar o är allmänt glad :P



NANI KORE?! :O Hahaha....du vet väl att jag skriver Akisame~ signing out, och inte singning out? ;)But I guess you already knew that o nu förstörde jag allt det roliga igen eller hur? xD hihihih

2009-01-16 @ 20:25:36
Postat av: Phuong

*Singing

2009-01-16 @ 20:55:25
Postat av: Anonym

hahahhah :P egentligen om jag ska vara ärlig :p så kopierade jag den meningen från din blogg :p men senare så råkade jag sudda ut signing out :P och skrev själv singing out ist :p för jag trodde det stog så från början ahhahahh :p

2009-01-18 @ 17:59:59
Postat av: becky

hmmm..blev jag verkligen sur? ? =P haha...m gei dac geh..

2009-04-20 @ 02:03:47
URL: http://mdjileh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0