18 januari 2009

idag hade jag lite tråkig och eftersom jag tidig tilbaka hade köpt en viva-hårfärgsprodukt så tänkte jag att jag kunde testa den :p och jag höll på i 2-3 timmar :p eftersom jag färgade själv. Ingen jävel ville hjälpa mig :p  och nu vips har mitt hår blivit svart med massa glans :D hahahhahah :p innan har jag alltid använd viva och deet brukar synas lite grann vid ljuset. men numera har kvalitet på viva blivit sämst :p förr gången köpte jag en violettfärg av viva. Då blev mitt hår typ ljusbrunt ist :p och denna gång köpte jag samma märke samma produkt och denna gång blev det helt svart -.-!!!! omg, jag som hade ganska fint brunt innan :p nu är jag tillbaka på orginalfärgen alltså svart hahahhh:p mobbad XD

nu är jag frusterad :P denna gång syns inte ett skit :p inte äns i solljus :p fuck it :p där spenderade jag mina 70 svensk kronor -.-!!! till och med den dära viva som var out of date fick jag brun färg -.-!! kanske borde köpa out of date varor ist .....
ne ska dra nu och tröst äta XD

Kommentarer
Postat av: Phuong

Haha! Men om du väntar några dagar så kanske färgen börjar synas mer? Jag hade färgat hår förut, köpte svart o färgade bort all färg, 2 dagar senare var jag typ brunhårig igen xD haha

2009-01-18 @ 18:20:04
Postat av: peetah

då har du nog blivit lurad ahhahahh :p

2009-01-18 @ 18:49:18
Postat av: Phuong

Haha den svarta färgen försvann bit by bit typ :P Petäääär jag har tråkigt -_-

2009-01-18 @ 19:22:09
Postat av: Anonym

hahahah gör ngt da :p

2009-01-18 @ 20:45:24
Postat av: Becky

här skriver du ju att du är "mobbad" -_-

2009-01-18 @ 22:25:53
URL: http://mdjileh.blogspot.com
Postat av: peetah

jag skrev ''mobbad'' inte att jag var mobbad :P

2009-01-19 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0