26 januari 2009

trötttt :p

yepp man var i skolan sen efter tandläkaren med far min :p det va tråkig :p så gick bara halva lektionen :p hahahh jag börja bli en sån jag vet :p

shiet alltså när jag skulle iväg mot tåget idag så var jag typ ca 20 tidigare :p så satt och väntade , och när jag skulle gå på tåget, så fick jag plötsligt en smärta i vänstra benet =/ känndes som om jag fölll :P hahah :p jag bara wtf :p började kallsvettas :p hahahh men det kändes inte ont när jag track på benet , men när jag strök på den högra sidan av toppen där bredvid knölen och där hmmm det böjer sig :p då gjorde det ont, det känndes som en sträckning eller ngt, men det gjorde iaf ont, och nu när jag är hemma gör det fortf ont =/ jag har ju inte stukat benen eller ngt könstigt, jag som tänkte träna lite idag =(

haha jag träffade på thanh idag :D eller ne det gjorde jag inte :p jag såg honom bara när jag tog bussen :p han va i station och skulle tydligen hem :p fen länge sen man snackade med honom, saknar honom jue hahah :p

så idag har jag inskaffat mig en sådan laptop sleeve :D

jag vet det är gay med en blomma men vafan den va den billigast ejag kunde hitta :p jag tyckte den va dyr :p
sedan köpte jag en hmm ögonspray ? hahahXD bara för att mina ögon cpar sig så drog jag till apoteket och köpte en sån spray för att testa om det hjälper mot mina dåliga ögon :p hahah säkert mina glasögon som spökar men endå :P den va dyr som sjutton :p 70 spänn för en liten flaska med ngra ml i :p  sedan hittade jag två jackor med :D:D::D me want , synd att bägge var vårjackor :p en är rabatt på och en är orginalpris :p lila eller svart :D dock så kommer jag nog att köpa den svarta när jag har råd :p

där ser man :p man kan ha kul ensam med hahahahh :P mjoo jag fick en sån strålande känsla igen hahah :p iaf på bussen :p lyssnade på young reaz nya låt XD den är faktiskt bra :D kännde mig utstrålad ahhahh :p

mjoo jag träffade på shahab med :P undra om hans namn stavas så ahhahh :p han hade en grym frilla :D:D

Kommentarer
Postat av: Annie

HÄRMAPA, jag har en EXAKT likadan!!!!!

2009-01-26 @ 20:39:23
Postat av: Phuong

Jag har också ont i benet, vet inte vad jag har gjort >_< Ser weird ut när jag haltar juu haha...

2009-01-26 @ 23:29:32
Postat av: peetah

annie: bara för det ska jag byta XD



pongi: hahahh jag haltar jag med hahahh XD fast idag är det den vänstra benet som är cp -.-!!

2009-01-28 @ 09:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0