28 januari 2009

haha seg på bloggen jag vet, faktum är att det finns inte så mkt att skriva :p hahahah

idag kunde jag inte sova som vanligt, kanske borde testa på sömnpiller ?:D hahah i dunno :p känner mig så seg och ont överalt -.-!! och när man tittar ut så är det slaskigt väder det gör mig mer deprimerad:P

igår skulle jag leta efter keroro till becky hittade inte den i hårdisken, tydligen hade ngn slängt den i farsans extern hårdisk, så gjorde en snabb sök efter data recover, hittade en från r-studio som verkade funka bra dock så var det demo vers :p så gick endast att recovera 65 kb -.-!! snålt, men dock kunde jag se mappar som jag kunde recovera, jämnförde med en tidigare nedladdad version så kunde man bara se filer, och det var pain in da ass att recova en hel mapp :p
så jag testade ngra serial keys av mina källor dock funkade det inte til den nyaste version, så jag tankade ner ett piratversion av programet hahahh XD gratis är gott :p och det funkade prima :D:D: efter som denna extern hårdisk är cp, filer försvinner då och då och kommer tillbaka då och då :P exp hade sparat massa filer i den för min dator skulle återinstalleras, så försvann dem i 3 år ::P senare kom dem helt plötsligt tillbaka :p sjukt :p och denna gång med r-studio hittade jag mina gamla filer som jag kunde recova :D:D:D dem hade försvunnit sen 7 år eller någt:P sjukt :D hahahh så nu har jag massa filmer som jag ej har sett :D:D:D:D


en annan sjuk sak , kunde inte sova idag pga ont i ryggen eller det är inte ryggen det är mera åt sidora :p ljumsken/levern  kanske ? hhah vet inte :p dock gjord edet ont om jag låg på rygg och andades :P så fick rulla runt och hitta en bra ställning :p du vet en sådan känsla när man inte har sovit på länge så kan det göra ont i levern eller vad dt heter :p måste nog få mer regelbndet sömn :p så ska jag börja träna med hemma :P blir nog inget gym efter som jag e fattig och ingen vil gå med mi ghahahh :p

ne nu ska jag fixa med och dra ner till vårdcentralen med far min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0