30 januari 2009

kände mig segare och tröttare än vanlig, i swear jag ska tillbaka till den gamla jag hahah XD så idag gjorde jag och brosan en liten bak-tävling ?:P yepp vi skulle baka muffins :p eller rättare sagt han ville äta mkt men ville itne göra så mkt själv :p så sa hna att jag också skulle göra :p hade inte mood men gjorde det endå :p kändes länge sedan man bakade. Han skulle baka choklad-muffins och jag skulle bara morotsmuffins (morotskaka-sats) annars visste jag inte vad för ngt jag skulle baka :p här blev iaf resultatet :p


lite missbildad men endå :p blev typ kladdkaka XD fast värre iihihii:p


här har vi mina morots muffins :p smakar rätt okey, synd att jag inte hade phille-ost eller fan det heter :p så kunde jag fixa lite glasyr på den :P


oh damn it :p beställde lite saker från G-market nyss :p ganska onödiga saker hahahh :p 3 klockor och en tröja XD  fan vad waste egentligen :P får nog ge bort en klocka till någon :p

ne ska gymma nu, dags att keep my promise... träna träna träna XD

imorn blir det åka runt med familjen och nyårs-hälsa och få lite cash ahhaha :P

Kommentarer
Postat av: Tess

Wiii mina efterlängtade matbilder :D bra jobbat SM..! jag skulle gärnat smakat på dom godingarna (A)

2009-01-31 @ 00:49:31
Postat av: Phuong

Hehe vad var det för klockor? Jelly watches? :P

2009-02-01 @ 11:27:42
Postat av: peetah

tess: hahah :D jag vet måste ju läska dig med mina mat bilder once again :D



pongi, vad fan är en jelly watch ? hahahh XD



jag köpte 2 sånna :

goods/goods.asp?goodscode=133028958&posshopcd=GE&posclasscd=300004039&posclasskind=S" rel="nofollow">http://global.gmarket.co.kr/challenge/neogoods/goods.asp?goodscode=133028958&posshopcd=GE&posclasscd=300004039&posclasskind=S



och en sån i vitt:



goods/goods.asp?goodscode=120298015&posshopcd=GE&posclasscd=300004039&posclasskind=S" rel="nofollow">http://global.gmarket.co.kr/challenge/neogoods/goods.asp?goodscode=120298015&posshopcd=GE&posclasscd=300004039&posclasskind=S



första gången man beställer från g-market, koreansk ebay ? hahahah :p få se om jag gjorde rätt och få varorna XD

2009-02-01 @ 18:40:52
Postat av: Phuong

Jag kan inte se bilderna =/ Eller länkarna går till startsidan av G-market bara =/

2009-02-03 @ 15:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0