4 januari 2008

sitter just nu här och mår inte så bra, eller ah mår iaf lite bättre än de senaste dagarna. just nu sitter man på mailet och är allmänt sur på schenkers eller vad fan dem heter :p min lapis blir försenat till den 7e januari -.-!!! ifs bara 2 dagar extra men endå hade förväntat mig att få knappa lite på min vostro imorn jue .... ayiaa så länge den funkar bra och inga grafikkort/modekortsfel så är det värt de 2 dagarna..... har ju trots allt hört ryckten om grafikkortsfel, snea modekort, och glappa skärmar :p hoppas man inte får en sådan variant :p 

 

har typ inte hänt så mkt dock beklagar jag att jag inte kunde hjälpa dig att flytta beckiiii =( 

 

hmm kom åt ett par bloggar från de som läste basåret :p alltså ''mina ex klasskamrater'' det känns som om man saknade den tiden lite faktiskt.. va ju trots allt de första man träffade på i universitetet....om jag får säga själv så diggade jag faktiskt matte lektionerna :p 


Kommentarer
Postat av: Tess

naae stackars sm.. du som längtat efter din dator såå massa,. : (

2009-01-04 @ 20:47:32
Postat av: Becky

vaaa, du fick juh din dator i tid..:-p skriv ett inlägg om d då..:-p

2009-01-05 @ 22:23:44
Postat av: Becky

du har juh fått din dator nu..skriv ett inlägg om d då xD

2009-01-05 @ 22:24:36
Postat av: Phuong

Är det bara jag eller så skriver becky 2 kommentarer med exakt samma innehåll, bara det att det är i olika formuleringar? :P

2009-01-06 @ 16:51:11
Postat av: Becky

hahah, d e för när jag skriver första inlägget så syns den inte i bloggen..då skriver jag ett till och skickar..:p

2009-01-06 @ 17:12:24
Postat av: peetah

det är för att hon gillar att kommentera i min blogg :p

2009-01-08 @ 11:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0