7 januari 2008

ihihihi har varit skit lat på att uppdatera :p men har inte hänt så mkt :D förutom att jag fick min laptop ngra dagar tidigare :D helt plötsligt på en morgon ringde fraktbolaget och sa tt min dator skulle komma om ett par timmar, och redan efter 40 min kom den :D::D:D::D:DDD

min vostro 1310 :D


hmmm den va mkt fulare än jag hade förväntat mig ahhahh :P och mycket större än jag hade förväntat mig :p och till och med tyngre :p eller det står ju 2.1 kg och det stämmde :p men jag visste inte att 2.1 kg va så tugnt :P  men jag är nog nöjd med den endå :D fläkten låter inte mkt :D:D och den blir inte varmt heller :D:D:d hmm its all black :P

dock tror jag att jag ska installera xp till den ? den är nuvarande vista, tycker att vista är snygg oså men skit jobbig :p kanske tänkte installera en slimmad xp bversion vid namn tinyxp :P som endast tar ett par mb i hårdisken och 60 mb i ram jämnnfört med vista 1 gb -.-!! ifs om man har 2 gb funkar det nog fritt men det känns inte så bra med vista ::P sen kommer ju windows 7 ut också :p ne ska nog tanka nner en olaglig version av tinyxp och testa :P ska hur som helst slänga vista i väggen :p

så första dan i måndags skulle jag testa hur bra grafikkortet va i burken, så tankade ner left 4 dead och installerade :P tog typ 2 dar att få igång det via online, eftersom det va en crackad version, sen dess har jag bara blivit beroende av det spelet hahah:p zooombiee :p men idag ska jag innte spela mer, ska fixa ordning min gamla laptop så morsan kan ta den, så måste jag sälja morsans sationära :P så måste jag fixa mitt operativsystem med :p vista stör mig:p

hmm nyligen sökt på google och tydligen tar tinyxp 40mb på ram och 300mb på hårdisken jämnfört med vanliga som går på 1gb hårddiskt, dock vet jag inte hur mkt det vanliga går i ramminnet..

oh btw just nu har jag 66 processorer i gång under vista :P sen när jag har installerat tinyxp ska det endast finnas 13 från standard :D

Kommentarer
Postat av: Phuong

Du gör mig så sugen på en laptop >_< Vaaaaio me want!!! :D Vista är skit :P Men går det att nergradera din dator till xp då?:P

2009-01-08 @ 13:44:12
Postat av: peetah

hhaha köp en vaio DA :D har laddat ner och bränt ut tinyxp på skiva, håller på att radera information på min gamla ska se om det är stabilt på den gamla först sen på min nya :P

2009-01-08 @ 14:00:11
Postat av: Anonym

eller så kand u vara wannabee mig :D köp en vostro :D

2009-01-08 @ 14:01:41
Postat av: Tess

Ihhhh Sm din dator har äntligen kommit :DD

2009-01-08 @ 15:09:04
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: Phuong

Hehe...om jag köper en vaio, sponsrar du mig då?:P Jag är fattig :P

2009-01-08 @ 15:35:38
Postat av: peeth

hhaah jag är lika fattig :p ännu mer fattig för jag nyligen köpte en dator :p

2009-01-12 @ 13:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0