8januari 2008

hahahh har klippt mej :p eller rättare sagt föröskt:P brosan hjälpte mig att fixa stället jag inte kunde se :p alltså bak och hårtoppen :D det tog 1-2h hahahh :p första ggn han hjälper mig :p och sedan satt jag själv i ytteliggare 1.5h och klippte mig själv :p skit tunt nu iaf :P ^^ dock ingen bild hahhah har typ inget hår nu =( men det som är kvar är långt :p syn bara att min ena sidan alltid är förstörd eller den va ju förstörd från början -.-!! tack vare en som klippte mig i affär.. han bara....hmm det blev lite konstigt på enda sidan , men det är lungt du gilllar ju att ha det speciell :P WTF :p hockyfrilla hahahah :P

Kommentarer
Postat av: Phuong

Jag kan klippa dig :P Snagga haha ;P

2009-01-09 @ 14:28:12
Postat av: peetah

hahhah nej tac jag vil ha kvar mitt hår :p

2009-01-12 @ 13:45:53
Postat av: peetah

och btw det heter inte klippa :P det är raka :p

2009-01-12 @ 13:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0