bara för att...

hmmm ha rni märkt en sak ? bara för att många klagar på min mp3spelare att den automatsitk spelar upp musik och ni är tvugna att automatiskt scrolla ner för att släcka av min musik smak och automatiskt scrolla upp igen för att läsa nyaste inlägget fridfullt :P så har jag tagit bort musikspelaren :p


och bara för att jag ville klippa håret igen så gjorde jag det -.-! ångrar mig nu toalt :p tunnade ut det som fan :p jag hade klippt bort massa, så nu har är jag typ flint där bak och där uppe kul va ?XD inte så........... blir väl att spara håret i ett halvår innan klippning igen da .... fan att hå rinte växer snabbt :p
eftersom brosan klippte mig sist så ville jag klippa det jämnare för när jag kände med handen där i bakhuvud, så kände jag att vänstra sidan var as mkt hår och kort som fan så stog det upp :p men när jag kände på högra sidan så var det inte så mkt hår och det va långt, dvs stack inte upp :p kändes cp :p men efter som så skillad som jag är XD så blev resultatet desamma hhahah :p fast mindre hår allmänt hahah :p

Kommentarer
Postat av: becky

bort med spelaren, YES!!!!!!!!!!!!!

2009-01-31 @ 21:57:31
Postat av: peetah

hahahh där fick du din dröm i uppfylelse :p

2009-02-01 @ 18:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0