domstol ?:P

hehheh det blev som sagt en snabbis i banken med farster :P det va ganska trevligt faktiskt hahah :p men nu mår jag illa:P  på hemvägen fick jag inte denna känslan att leva hahah ist snackade jag med becky på hem vägen :p hon klagar alltid på att det är hon som ringer mig, och att det alltid är hon som frågar om vi kan leka, :p så ja jag ringde iaf henne :p första steget klart hahahah :p nemen jag vet inte varför jag brukar sällan fråga folk om dem vill leka, eller ringa folk och snacka bara :P  :p har alltid blivit van att folk ringer till mig när dem har lust att snacka hahah :p

dock så låg det en kuvert i min postlåda idag :p de va från tingsrätten :p jag bara wtf är detta :O öpnade trodde det va ett skämt :p hade fått ett ihop häftad häfte med över 20 sidor papper hahahhh XD trodde att dem jävlades med blank papper :p men läste lite orkade inte läsa igenom allt :p tydligen så har jag anmält en människa och det hdae gått igenom hahahhah :p
det va en ganska gammal händesle som jag hade glömmt bort :p blev ju blåst på blocket på en mobiltelefon :p år 2007 :P och gjorde en anmälning :p trodde aldrig att det skulle hända något eftersom det tog så långt tid :p om jag inte minns fel så laddes casen ner ? :P men nåja kanske fler som hade blivit lurad :p så det gick iaf igenom det :p kvinnan var visst 19 år när hon började lura folk :p hon har blåst 19 stycken på mobiler :P en sammalagt summa på 24 000 kr :P hahah :p jaja så jag ska iaf få tillbaka min pengar från och med den 1 april :p (aprilskämt ?:P) och så få rjag renta från den början :P hahah coolt :p jaja jag som trodde polisen i mjölby var värdelösa :P jaja så det är alltid bra att göra en anmälnin även om summan är liten :P dock så tog det ju liksom  2år men endå :P jag tycker att jag borde få renta från och med 2007 :p

Kommentarer
Postat av: Tess

wooow asbra ju SM :D

2009-01-21 @ 17:09:22
Postat av: peetah

visst är det sm :D:D:D

2009-01-28 @ 09:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0