happy new year!

yepp då var det nya året inkommen :p börjar inte så bra heller ahahah :p seg som fan är trött som ini *

jag var nyligen i tandläkare med min far, yepp me som tolk XD hhahhaah jag suger både på svenska och kinesiska :p så det tog ett jädra tid att översätta hahahh :p efter denna gång hatar jag tandläkare -.-!! jag tänker fan aldrig mer i mitt liv vistas i folktandvården :p skit läskig :p visserligen har dem flyttat 200 m närmare mitt hem men endå :p när man kom in i salen där far min skulle vara, så blev jag skrämd när jag gick in XD hahahh rummet var ganska litet :p lite större än migg rum :p var det 6 st läkare/tandläkare :P där omg :p skit läskig :p hatar sådana typer :P fan jag skulle fan få panik och mördarinstinkt om det var jag som skulle sitta i tandläkarfotöljen och ha 6 tandläkare runt om mig -.-!!! tur att jag va tolk bara hahahh :p så jag satte mig på en konstig stol 4 m bort :P dock så var det en sådan konstig stol så tandläkare fick visa mig hur man satt hahhah :p cp stol :P man var tvungen att sära på bena för att sitta XD icke bekvämt :P  osåå sist men inte minnst så rånar tandläkar folk :P vi var där ca 10-15 min och de kontrollerade och checkade sen så kostade det hela 470 kr !!!-.-!! aldrig att jag drar dit...... eller så gör man som min kinesiska lärare XD hon blev sur på tandläkare gick ut, gick förbi betalakassan :p tog på sig kläder, sprang där i från :P utan att betala XD men så var det deras fel också :p att hon inte kunde öppna munnen i ett par veckor och fick gå på tabletter :p

ne nu me trött sova, gonatt

Kommentarer
Postat av: Phuong

Chuc mung nam moi petäär ;)

2009-01-26 @ 16:24:30
Postat av: peetah

desamma pongi :D

2009-01-28 @ 09:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0