hata kundtjänst :p

igår så ringde ju jag dustinhome pga dv3 var slut i lagret :p så sa dem leverans datumet 16 februari :P och min sista lämnatillbaka dag var igår för vostro, alltså då trodde jag det va kört....

men senare på kvällen märkte jag att det fanns åter i lager !!! fuck it :P och kundtjänsten för dell tog slut 17 00 -.-!!! där förstörde kundtjänst mitt liv av att byta vostro 1310 mot dv3. kul att han inte sa att de skulle få in den 16e februari när dem fick in samma dag -.-!! sug.

ringde nyligen dells kundtjäns för att bekräfta öppetköp, kan ju alltid hoppas att de är snälla och jag har beräknat fel :P men tyvärr den gick ut igår :p och hon ville inte ge sig hahahh XD ahopp.... so it was mean to be me and my vostro 1310 :3

ajuste fan igår var min värsta bad-day -.-!!!

hade tidigare installerat tinyxp på min gamla för att morsan skulle få den, installerade all program och drivutiner som hon gillade, stylade skitet med :p sen så ville hon inte ha tinyxp för det va på engelska :p okey installerade ubuntu igår:p eftersom ubuntu är helt ny system för mig aka linux, fattad ejag inte ett piss :p fick hålla på och utforska i flera timmar :p jag förstod inte :P hela systemet hackade :p så satt åter i flera timmar och försökte fixa skitet :p trodde först att jag hade fixat det för att hacket slutade :p men efter ett tag så kom hacket igen -.-!!! men jag kunde klura ut hur jag fick igång allt installerade program :p var tungen att installera rätt mycket :p mycket som strulade :p dock  löste aldrig hack- problemet :p orkade inte mer, ryggen dog fan :P kan inte sitta normalt :p och dessutom hade jag inte fått sömn sen 03.20.

skulle också fixa dvd skivan till farsan med hans semester klipp m.m till en slideshow dvd, ville göra en intro-video med :p så för första gången föröskte trixa i moviemaker :p tog en timme för att komma på hur man i helvete ändrar på durutionstime och klipptiden :p damn:P sen var man tvungen att klippa ut massa klipp från orginalet och anpassa efter musiken, okey inte för att jag är bra på det :p och tillsist ska det hända -.-!! programmet freezade, och allt arbete blev bortkastad med tid. Så jag tänkte dra allt filer och klipp till min vostro 1310 ist :p för de kommer säkert inte att hacka upp sig. så det va 19 gb (pga o ocompressed files:p)av video klipp som skulle föra över :p hahha tog farsans extern som var full okey :p skulle frigöra en film, så skulle öppna den , dock had ejag varken program eller codecs för att öppna filmen -.-!! tankade ner mediaplayern som var i 7.z zip format -.-!! kunde inte öppnan, tankade ner 7.z programet, och det kunde inte öppna filen :p alltså fel program -.-!! så tankade om mediaspelaren i exe fil ist. raderade en film som var dålig . gick upp till farsan och skulle överföra, no väggutag -.-!!! fick damp :p så sskulle ta min extern som inte behövde uttag :p hade inga space -.-!! frigörde 7-8 av min filmer som jag inte har sett =( sedan had ejag 9 gb fri:P och börja föra över :p tog 3 rundor fram och tilbaka tills jag va klar :p tog mer än en timma -.-!!! och jag blev sur resten av dagen , efter maten blev jag glad igen hahaah ^^ mat och sömn kan verkligen göra en person på bättre humör :p

yeppp där läste ni a whole text of crap ahahaah :p

nu mat :D:D sen movemaker hahah :p

nu undrar jag om jag ska säla på vostro 1310 på tradera o sedan köpa Hp dv3 ?:P någon som vill tipsa om jag bör göra det ?:p

hahahah jag har märkt att de senaste inlägg är bara massa skit hahahhh :p oläsvärd :p

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar fixa o trixa med film-redigerings-program ;) Moviemaker suger ass ibland, för den dör som du säger...

Om du vill ha en HP så köp :P

2009-01-20 @ 23:06:29
Postat av: Phuong

Cp kommentar tog bort mitt namn >_<

2009-01-20 @ 23:07:01
Postat av: peetah

hhahah :p mjoo movie-maker suger :p men nu efter ett tag förstår jag hur saken funkar :D dock så orkar jag inte sätta mig i andra program :p eftersom det skulle vara en snabb projekt hahah :p och resultatet sög hahah :p jag e så fantasilös :p

2009-01-28 @ 09:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0