jag hatar datorer!!!

yepp så jebbla irriterad :P jag med mina ångest, hate it!
igår så reinstallerade jag vista och visst det hela gick faktiskt bättre :p fläkten varav inte upp lika ofta men den går i gång iaf i dile.  hade för mig att det va tystare innan.
just innan surfade jag runt och letade efter laptop och hittade denna som är kanpanj just nu


HP dv3-550




13.3 skärm med LED skärm ( energisnål och andas av kvalite)
3gb ram
9300m gs 512 mb grafik
p-processor (enegisnål) 2.0 Ghz
320 gb hårddisk
webcam
hdmi
fjärrkontroll XD
finger printer
bluetooth
wlan

nu sitter jag och funderar på om jag ska lämna tilbaka min vostro 1310 och köpa dv3-500 ist :p ifs så får jag öka prise med 600, alltså kostar denna dator 600 kr dyrare. och btw så är måndag min sista öppetköt dag på min vostro så måste ringa in på måndag :p för dell ha rinte öppet idag XD tur att jag ringde tillmorsan och sa att dem inte skulle slänga kartongen än :p de hade tydligen tat med kartong o allt och skulle slänga dem medasn jag sov :p




13.3 wxga truelife
8400m gs grafik 128 mb
t-processor 2 ghz
3 gb ram
250 gb hårddisk
fingerprinter
zipcd-rom fack cd-rom :p alltså bara stoppa in cdn i hålet :p me like :p
wlan
bluetooth

ajuste ja :p
Hpn använnder sig av vista och finns ingen drivutiner till xp :p medans vostro har drivutiner till xp :P
så säg mig kära besökare vilken ska jag ta ? behålla min vostro 1310 eller lämna tilbaka och köpa hpn.? vet dock inte hur kvalite och support är hos Hp men  dell är ju ok de kommer hit med tekniker och byter direkt delarna som är sönder hemma hos dig :P

Kommentarer
Postat av: Phuong

Vf ska alla laptops levereras med vista numera -_- Vista sucks ass >< I know, ångest is a bitch ;)

2009-01-17 @ 16:59:10
Postat av: peetah

för att vista är bra tycker dem:p hhaah nemen nya saker är bättre :p men pongi heeeeelp me :P

2009-01-17 @ 17:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0