jag hatar kundtjänst - it sucks -.-!!

jag vet inte :p idag vaknade jag 03.20 och har varit vaken sen dess, känner mig värre än zoombie :P iihhihhih

jag ringde nyligen kundtjänst till både dell och dustinhome -.-!!! kan bara sammafatta det att jag hatar att snacka med kundtjänst XD hahah :P först så ringde jag dell och frågade om jag kunde få häva köpet om  min vostro :p de lät ganska otrevliga hahaha :p inte äns en enda smile i ordet XD men ja, jag kunde lämna tillbaka datorn även om det va testat och kartongerna var öppet, så länge det är i samma skick :p så BECKY :D::D::D:D::D:D u looooose :D looser :DD:D: nu är du skyllid mig något :D:D:D.D

sen så ringde jag dustinhome för själva dv3550 blev tydligen slut på lagret igår, kundtjänst gör mig nersänkt självörtroende :p även om min vanliga fall ligger ganska låg :p men endå :P jag ringde det var åter en man som svarade. Han lät trött och dystert :p jag frågade när dem skulle få in den igen han svarad 16 februari -.-!! fuck heller att jag skulle vänta till dess :P dessutom kommer säkert inte kanpanjen att vara kvar -.-!!! me hate it :p sen så la jag på hahahha XD allihoppa otrevliga :p jag som trodde att jag skulle få självkänslan ökad efter de hära två samtal :p men dock inte den sjönk till botten :p hatar kundtjänst XD sug på den :P

ajuste ja hade ju mailat supporten i dell ett par gånger med , tydligen fattar inte han min engelska :P så skrev på svenska men jag har fuck fortf inte fått svar på min fråga -.-!! får bara åter samma svar kanske beror det på min svenska :3 det verkar som om jag har fått ganska dålig support av dell :p KÖP INGET DÄR IFRÅN, VILL DU KÖPA VOSTRO KÖP MIN IST :P


ne svimmar av hunger snart måste få käk

dashing out ~ to dinning room

Kommentarer
Postat av: Phuong

Det är sant, kundtjänst suger. Får en o känna sig korkad. Jag ringde till bredbandskundtjänst en gång, o han hade värsta dialekten, hörde inte va han sa >_< O jag palla inte fråga flera gånger så jag bara...eeehh...ok...sen fixa jag det själv xD

2009-01-19 @ 13:43:51
Postat av: becky

ajja, vad vill du ha då ?

2009-01-19 @ 21:01:33
Postat av: Anonym

hahaah:P pongi mobbad :p



whaa vad vill jag ha ?:p får jag vad jag vill ?:D:D

2009-01-20 @ 12:01:44
Postat av: becky

haha I see...detta är första tjänsten jag skyldig dej..:-p

2009-04-20 @ 02:05:24
URL: http://mdjileh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0