plattång= farlig :p

yepp fifan hiihiiihiii:P nemen jag hade typ inget att göra (orkade inte göra något) och efter en lång stund framför soompie och youtube ville jag med testa alla asian hairstyle :p ni vet dem som är så cooola :P dragonball frilla hahahh:p så jag bestämde mig för att testa styla mitt hår hhahhh :p tog upp min gatsby moving rubber grå, platttång, hårfön, upp till badrummet :p började med att tvätta håret, eftersom vi inte har någon badkarl så stog jag i duschen med kläder hahahahh :p vilket var misstag :p mina jeans blev blöta :P sedan torkade jag som fan med en handduk :P därefter börja jag att föna :D:D tort tort blev det, sedan börjar jag med plattången :D eftersom glasögonen står i vägen så tog jag av dem :P och börja att platta :p är ganska noob på plattång :P så ahhhh, därefter aplicerade jag gatsby :P gnugga som fan i håret med handen :p blev electriskt :p  walla morgon frilla ahhahh :p där efter plattången igen :p och tillsist fingrarna för att tvista lite här och där :P och vips blev jag klar :D dock såg jag int eett piss hhahah had einga glasögon :p så tog påå mig dem och håret ser rätt okey ut på framsidan hahahh :p men baksidan ser cp ut -.-!!! fattar inte hur man gör, eftersom jag har två snurror där bak. Känns som om det är ett hack i håret :P alltså i mitten försvinner det en bit :p damn brosan som hjälpte mig med där bak :p och vips när jag tittade ner på handfatet :p blev jag skrämd :p massa hååååår !!! mitt håååår :P plattången är fan värre än rakblad :P jag sväär en tredje del av mitt hår låg där livlös :p hhahah nemen  farlig med plattång :p måste nog skaffa en sådan antivärme kräm ? har fö rmig att det finns :p hahahah använder jag en sådan gammal plattång :p som man behöver pumpa in vatten i hahhhah XD borde skaffa en ny :p

dagens summering plattång=farlig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en plattång? :P Värmesskyddande produkter kanske du borde prova, inte för att jag orkar göra det men, gör det du :P Mitt hår är också weird...ena sidan, mer hår än andra...mkt mkt hår på ena sidan, andra sidan helt tunt xD Haha...

2009-01-29 @ 19:38:32
Postat av: Phuong

Har du en plattång? :P Värmesskyddande produkter kanske du borde prova, inte för att jag orkar göra det men, gör det du :P Mitt hår är också weird...ena sidan, mer hår än andra...mkt mkt hår på ena sidan, andra sidan helt tunt xD Haha...

2009-01-29 @ 19:38:43
Postat av: peetah

hahahh ja jag ghar en plattång som går på vatten hahahh XD jasså, dock så tyckt jag att ditt hå rva ganska fint :p

2009-02-01 @ 18:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0