hahaha

tack vare ais tråd om at träna tills döds, så ska jag åter träna idag :P just nu när man endå e död och svettig kan man lika gärna springa lite och träna XD kommer fan att somna vid 6 idag XD känner mig redan nu hur jebbla trött jag är :P dock är det ju ingen bra ide att bara träna utan sömn :P få försöka lägga mig tidig idag, måste sticka min kudde med hahahahh XD jag funderar om jag palla göra en tilll :P ne tror inte det XD

det är bra att träna för då slipper man att tänka XD

oh jag borde plugga men fan gör jag inte det för -.-!!!


känns också att jag har kommit in i blogg beroende XD hahaha sitter dyp och skriver blogg vart enda sekund XD

Kommentarer
Postat av: David

Hahahah, det är bara ut och röra på asset xD

Gör du det 10ggr så kommer du inte att kunna sluta med det, hihih!



"Once you Pop, you can't Stop!" <^.^>

2009-07-13 @ 15:48:01
Postat av: becky

haha, träna inte ihjäl dig tack...:P förstör inte min peters kropp =P =P =P...

2009-07-13 @ 19:02:26
Postat av: becky

peter peter...varför behöver man användarnamn och kod för att komma in på can u feel my world??

2009-07-13 @ 19:04:29
Postat av: David

För att den är privat kanske? :P

Vill väl inte att den där Snopp-Tyrannen kommer in där med :)

2009-07-13 @ 20:32:09
Postat av: becky

oxå...läste du inte svaret på tråden då?? tjejer gillar inte föööör vältränade kroppar..oxå personligheten som e viktigast =P



david: hahaha, jo, har fått svaret nu =P

2009-07-14 @ 13:34:26
Postat av: peetah

lol "Once you Pop, you can't Stop'' speglade du på toaletten ?XD



bee: kroppen är MIN inte din :P



hahhh se där david var mkt smartare än becky XD becky ''trög'' XD hahhah jag har endå ingen personlighet så bara biffa på :P

2009-07-14 @ 15:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0