hole in the wall

eftersom den japanska showen, human tetris va så himla rolig :P och man har sett lite super trio show som innehåller lite gran, samt att morsan kollade idag på svenska vers ett hål i väggen ? så hittade jag en hong kong version av det XD läste snabbt att det va ronald som skulle vara jury så ah tankade ner en eps........
slösade hela 17 min på denna eps :p katastrof :P för det första va det inte ronald som var jury det va roland :P läste fel -.-!!! för det andra kändes det som lite B show :P  det enda som var bra var skrattet juryn hade XD särskilt efter varje runda så får man se replay fram och tillbaka tillbaka och fram :P så man hör den fula skrattet hela jäbbla tiden :P han skratt var iaf grym XD inte ens jag kan göra sån XD hahhhah rakt igenom det enda som va se värdig var hans skratt XD

kändes som om det endast var dem själva som skrattade :P alltså juryn XD

och glömde nästan en sak, tjejen som deltog hade fan större axel muskler än mig, såg skit läskig ut -.-!!! me scared

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0