jag känner mig gammal =/

jag känner mig plötsligt såååå gammal =( livet leker mig varför, det som brukar vara så förr och nu är  det inte längre desamma, allt ändras, varken jag vill eller inte such a pain in da ass som becky brukar säger eller shiet happends... det är så sorlig, kan ni tänka er, den tiden ni fick chansen så tyckte ni att det inte va något speciel, men just när chansen är över så ångrar man sig, borde ha tagit vara på den tiden, tagiit vara på det som man kunde... för i slut ändan, vad händer? mjoo man ångrar sig.... tänk om man hade ett liv utan att kunna ändra sig, utan att kunna bli gammal, vad skönt det skulle va, fortf det gamla barnet som var pain in da asss som försökte förstöra, som lärde sig att leka bad, kan nog inte riktig skylla på omgivningen och minns ha kvar den egenskapen =( life is hard, tiden rinner och för varje minut utvecklas cell för cell du utvecklas desamma, eller kan man kalla det för utvecklas ? du förlorar vissa saker som du velat ha kvar =(


buhähähähäähhähähäh jag känner mig sååå gammal, jag kan bara äta upp en HALV PIZZA och inte en hel =(

life is pain XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0