klantig

imorse så blev man väckt av syrran, hon ville att jag skule hänga med till jönköping med henne, far, mormor, gammel mormor, så jaa efter ett jäddrans tjat så gav jag med mig :p skulle endå kolla efter material så ahh, hahh somnade direkt i bilen XD typ :p

hände två klantiga saker idag :P

1.
jag hade precis köpt ikea korv med dricka , farsan och dem satte sig vid  sådana ikea soffa med bord m.m, ni vet sådanna prydnads saker XD utan för ikea :P sånn som man får sitta (?) jag lade läsken på bordet :p och efter vips 1 sekunde svingades min väska när från min axel och gjorde typ 200 graders varv och jag strikade på läsken XD och ja hela innehållet föll ut :p och skitet blev blöt :P hahah sån tur hade jag endast lagt ner ena läsken :p fick hämta lite papper och farsan svepade ner allt läsk från bordet ner till golvet, sedan flydde vi XD ahhahah

2.
vi var precis på väg till elgiganten och skulle möta far min, plötsligt stannade syrran och frågade mormor om hon ville på toaletten :P ja dem pratade lite så såg jag en man framför mig som plötligt glodde på oss :p han var ca hmm 5 meter bort :p man brukar ju glo på folk men bara en snabb blick ? :P men jag märkte att den jevel glodde skit länge :p så jag började bli lite irriterad :p tänkte liksom vafan är jag så söt:P vad vill han :P så kom jag på från en film, att om du vill att den andre inte ska glo på dig så ska du glo tillbaka :p så jag tänkte hmm visst så jag började med glo på honom :p men wtf han gav sig inte :P  och efter ett par sekunder vågade jag inte glo mer hahahah XD skulle endå in till ikea igen :p men fan vad irriterad jag blev att han inte gav sig :p har han aldrig sett en kines förr elle :P så jag tänkte gå lite kaxig/tufft tillbaka in bara för att jävlas :P hade ju fortf blicken på honom :p hahahh nåja precis när den tuffa jag gick förbi honom så snubblade jag på asfaltet XD ahhahahhhhaha XD jaa vad ska man göra :p

Kommentarer
Postat av: becky

hahahaha, sååå dååålig..:p...klantig ...passar in på pees kravlista =P

2009-07-14 @ 21:47:14
Postat av: David

Hahaha lade märke till en skrämmande sak när jag publicerade min "nya" berättelse på bloggen... den skrevs 2003, och är en nyare version av den, med bättre gramatik osv, och när jag läste den, så upptäckte jag att den är ju rena rama spådoms-berättelsen :/.



Den handlar om en kille som heter Peter. Peter har en syster som går på Universitetet i Linköping. Peter är Asiat. Namn som Ryd och Flamman nämns. Läskigt ju xD

2009-07-15 @ 10:42:15
Postat av: peetah

jaa det passar in på min lista, kanske borde leta upp en tjej som är som mig :P ist



david:lol du är inte säkert på att du skrev det efteråt da XD

2009-07-15 @ 22:11:15
Postat av: David

Nej, jag var het på Linköping och att skriva om asiater långt innan vi blev polare :)



Blev osäker på om jag skulle publicera den, med tanke på eventuella missuppfattninar från din sida xD

2009-07-16 @ 11:51:45
Postat av: Phuong

Hahahahahaha så söt du är petäär :P

2009-07-19 @ 21:09:47
Postat av: peetah

hahahha när du säger het så förväxlar jag det med beckys ''het'' XD



hahhah eftersom du är så insatt i linköping så väntar jag fortf att dus ka komma tillbaka hooommmmie XD



p2: jag är inte söt :P jag skämms :P det är fan skit pinsammt :p

2009-07-25 @ 21:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0