läskig

igår när jag höll på att sticka så lämnade jag ifrån mig stickorna och drog åt snöret så att den inte skulle lossna. Sedan skulle jag ner och hämta mina hörlurar. När ja kom tillbaka och satte på musik och sträcke mig för att hämta pinnen så märkte jag att tråden hade låssnad =/ det va inte en liten bit heller :P kanske lossnade den när jag tog upp pinnen, men jag minns ju att jag drog åt hmm...

sedan fick jag panik för jag visste inte hur jag skulle göra för att få igen allt :P så jaa försökte fixa, efter det så såg det skit fult ut men vad ska man göra, orkade inte mer så sträckte på mig skulle släcka min sängs lampa väl när jag precis hade släkt lampan så kännde jag något falla förbi min hand, mitt hjärta hadde lossnat från lampan, kände lite pärlor här och där, tydligen hade tråden gått sönder -.-!!!

sedan låg jag och lyssnade på musik, plötslig fick jag ett sms :P ni som har nokia vet att musiken pausar i ett par sekunder när man får sms, konstig nog under den tystnaden något ljud jag bara wtf ? hörde jag rätt ? det lät som om ljudet kom från mina hörlurar även om musiken va av. Sedan efter ett par sekunder så började musiken igen och jag kände mig lite orolig :p så släckte ner musiken och lyssnade noga med hörlurarna på (har sådana koss portal pro, inga snäckor) först hörde jag ett litet surr jag bara wtf ? lyssnade koncentrerad hörde ljuddet igen, fick fan panik :P för det lät verkligen som om ljudet kom från min hjärna eller hörlurarna, trodde först att det va telepati eller vad det heter :p en röst inom mig hahah wtf :XD
så jag tog av mig hörlurarna fö ratt se om det va dem, efter hmm ca 30 sek så hörde jag ljudet igen kändes fortf som om ljudet va exakt frfrån örat, alltså, ljudet låter skit nära :P blev skraj som fan :p började kallsvettas och få ryssningar :P tände genast lampan, efter ett tag så såg jag värdens fetaste mygga surra omkring :p ahhaah fifan ljudet som jag hörde lät inte ens som mygga -.-!!!

men ayiaa eftersom ja inte hade brillor på mig, så såg jag inte krypen och kunde inte ta kål på den :p så gömde mig under täcket en stund :P men fuck kändes som om myggan var precis utan för täcket precis vid mitt öra:P skit läskig hahahh :p och efter ett tag där inne under, märkte jag att jag hade ett myggbett på ryggen, mitt på ryggen XD sjukt :p jag satt annars ryggen mot vväggen och när jag halvsov så låg jag på rygg :p

tur iaf att jag kunde somna sen XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0