peetah en japan

så länge som jag har bott i mjölby så finns det en gubbe, vet inte var han bor, vet inte vad han heter. Träffar honom både i stan lite här och där och på station. Väl när man går förbi honom och han får syn på något gult lyssande, typ som jag XD så kommer han och säger någon kommentar :P  minns iaf inte riktig vad han brukar säga :P men jaa

påvägeen hem från station från mjölby så såg jag den gubben :p oh han såg direkt en lyssande jag XD och så fick han fram....... OHHHhhhh ........en JAPAN! XD jag var bara tvungen att skrika tillbaka -JAG ÄR EN KIIIIIINEEEES! idiot :P okey ''idiot'' kanske jag sa lite lågt för mig själv XD men jaa man tröttnar aldrig på honom :p desamma typ gäller snoppmannen på min blogg XD

Kommentarer
Postat av: David

Misstänkte väl att du var road av snoppar och pojkar med låg humor, hahaha

ヽ(*⌒∇⌒*)ノ::・'゚☆。.::・'゚★。.::・'゚☆。ワーイ!!

2009-07-27 @ 21:52:41
Postat av: peetah

hahah ja vad ska man göra XD

2009-07-28 @ 12:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0