städat

whaaaa har nu städar och slängt massa skit från min sänglåda XD massa minne kom fram, massa skit slägdes XD
shiet alltså kollade igenom hela min skiv samling på låtar och spel :p slängde mer än 70 procent XD blev en hel kasse med skivor :P

hittade även ett vykort XD minns den vykortet. TIm hade köpt det från utlandet när han va på semester vid mellan stadiet, så visade han den bilden på pamela andersson. en sådan sexig strand-närbild XD jag blev så avundsjuk på honom XD så varje gång när vi lekte hemma hos honom så tittade jag på den XD egentligen var det inte så att jag tyckte om den elller gillade pamela, det var mer att, Tim gillade den så ville jag också ha, bara för att jävlas XD och efter ett jebbla tag så orkade han inte med mit tjatande XD och jag fick den XD hahahah XD jag blev helt häppend när han sa att jag kunde få den XD jag bara wtf :P skämtar du med mig elelr :P så sa han en liten mening som värmdes -det är det minsta jag kan göra för en vän. öhöhöhö :P sparar den som minne hahaha XD

sedan hittade jag två små fyrkanter på min gamla plånbok :p som var av papper inslaget i presentpaper med massa tejp :P minns då jag, bror och syrran, när vi var mindre rnt 6-8 kanske ? vi skrev en lapp om varandra eller en önskning om varandra/ lyckobringa och tejpade igen det och slog in den i presentpapper. Sedan dess har vi alla behållit den. Minns nog att vi gjorde två styckna ?:P vi öppnade iaf ena för ett par år sedan XD jag fick läsa det jag skrev ahhahah kunde knappt se vad jag skrev XD kunde inte ens stava då vid den ålder :P men jaa jag har iaf fortf kvar en av dem XD
känns lite sweet leh ?:P jag tycker det iaf :p

och far min har även köpt en liten gaderob för yterkläder till oss ahahha :P byggde upp den och nu ser mitt rum mkt mindre XD men jaa kände mig så mobbad när jag skulle bygga upp skitet :P läste instruktioner men gjorde fel endå, och tog år :P medans far tog över, så kunde han fixa den 10 ggr så snabbt och utan att se på instruktioner XD men jaaaa blev lite deprimerad där ahahhhha :P men sen fick jag spika lite det va kul XD ihihihiihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0